Stor livmor?

Korsen man kjenne det?

Korsen man kjenne det?

Når du ligger på ryggen kjenner du med fingrene dine ned mot skambeinet. Da kjenner du kanskje en hard "kul" eller kant som ikke pleier å være der? På meg er det veldig lett å kjenne, da kulen er stor og hard og synes godt når jeg ligger på ryggen.

Nå er den 15 cm fra skambeinet og opp.

e den så høy? Kor mange uker e du på vei? Hmm, jeg må teste når jeg kommer hjem [emoji4]

b04c0268fd65bf0c4eb428d23e437f78.jpg

Såhøyt opp e min om morran. Å uttpå dagen e den vel 1/3 mellom skambein å navle.
Lege på ul sa at livmora lå høyt å fint å var normal av str. Så treng ikke vær stor, bare høyt opp.

Med full blære kjenner jeg min noen få cm over skambeinet. Har ikke målt, men tipper maks 4 cm. Med tom blære sliter jeg litt med å finne den i det hele tatt. Er 12+6.

Jeg kjenner ikke min, men jeg hører hjertelyd med doppler et godt stykke over skambenet så da må den vel ha kommet over? [emoji14]
regner med det bare er jeg som ikke kjenner min egen kropp/mage og skjønner forskjell på livmor, muskler og fett [emoji23]
La ikke merke til det ved forrige heller, kunne ikke skjønne ha legen min drev og målte på [emoji87]

Her kjenne ej fortsatt ingenting....men får det vel kanskje ikkje heilt til [emoji28]

Her kjenne ej fortsatt ingenting....men får det vel kanskje ikkje heilt til [emoji28]

Min er VELDIG hard om morgenen, du har kanskje prøvd å kjenne da men anbefaler det igjen [emoji85] du vil merke endring jo flere dager du kjenner for du vil huske hva du kjente tiligere :) hos meg nå så kan jeg liksom "holde rundt" livmora. Kjenner tydelig vegg hvor den er men så er min kommet veldig høyt. Jeg klarer ikke kjenne livmoren før den en et stykke over skambenet, verken det forrige svangerskapet eller denne gangen :P

Kjenner den et stykke over symfysen nå, kanskje 5 cm? Er 12+5. Lenge kjente jeg den ikke og så plutselig var den der [emoji23]

Jeg skal se om jeg kan kjenne noe imorgen tidlig.. :happy4 Flere uker siden sist jeg prøvde! Imorgen er jeg i uke 11, livmoren min er nok nokså nært kanskje appelsin størrelse (kanskje litt over)? Får vel høre mer på tidlig UL! :happy:

Jeg skal se om jeg kan kjenne noe imorgen tidlig.. :happy4 Flere uker siden sist jeg prøvde! Imorgen er jeg i uke 11, livmoren min er nok nokså nært kanskje appelsin størrelse (kanskje litt over)? Får vel høre mer på tidlig UL! :happy:

Kjente du noe?^^

Jeg har ikke målt min, men til morgenen i dag, før jeg hadde vært på do, kjente jeg den rett nedenfor navlen. Føler jeg har kjent den høyere og høyere hver morgen denne uken.
Er 13+1 idag.

Back
Topp