Stor jente!!

*MissMe*

Gift med forumet
A sov i stor seng i natt, uten å hoppe ut av!! *Bank i bordet*[:D]

Enten så er hun ikke så smart og skjønner ikke at hun kan gå ut av selv eller så gidder hun ikke...[8D][8D]

Vi har ommøblert rommet henne, kjøpt ny seng og nytt lekekjøkken. Det var egentlig julegave, men litt ivrige foreldre...[&:][8D]

Så flink da har ikkje tørt å kjøpt til min A enda fordi eg tviler på om han ligger i ro slik som han makker seg om natta, men har veldig lyst til det og trur nok at vi prøver ganske snart, men han har så lite rom og snart skal lillesøster inn til han så vi må sjå ka seng som passer der inne....[8|]

så flink hun var da[;)] heldig grisen som har foreldre som er litt for ivrig[:D]

Haha - høres ut som noe jeg kunne ha gjort - det med julegavene [8D]

Og flinke store jenta!! Håper det er en trend da!! [:D]

Nei her er det ikke plass til stor seng, lillebille flytter jo og inn "snart" og da er det ikke plass til leker en gang nesten så.... Skal bli intresant å se hvordan det går.. Men nå har Emma det enda greit oppi sprinkelsenga - gidder ikke bytte før vi MÅ [;)][:D]

Vi har kjøpt juniorseng på Ikea[;)] Den er ikke så mye større enn sprinkelsenga[;)]

så flink =) Vi venter med det en stund til vi. Har jo ikke no lillesøster eller noe som må overta seng så [8D]

Back
Topp