Stor/hoven nese??

jece85

Forelsket i forumet
Har ikke tenkt over det før jeg så meg i speilet i kveld, men fy så stor nesa mi er nå! Er det liksom sånn at nesa også skal hovne opp?? Eller er det bare min som er sånn?
Spurte mannen min og han sa han hadde lagt merke til dette i et par dager nå.. Føler meg jo helt grusom fra før om ikke ansikts deler skal begynne å ese ut også :p

det er vel det de kaller for føde ansikt.. Nesa er liksom det siste tegnet før man føder.. Kansje du ikke er så langt unna du heller??

• Liker
Reactions: jb
Oi! Guri så utrolig mye rart det er!
Ikke nok med at man liksom blir blålilla i rumpestreken, får man pinnochionese også? :P

Hva mer kan man vente seg da? :P

Hehe, har hørt om dette jeg også ja, så det er kanskje sant da? :-)

Har hørt om fødetryne, men at nesa mi plutselig skulle se ut som en potet? Og er vel litt tidlig med fødetryne, er akkurat 35 uker i dag...
Noen som har/har hatt "fødetryne" eller "potet nese" før? Har ikke hatt det de to andre gangene tror jeg...

Joda.. Jeg hadde det med begge mine. :) potet nese... Hihi.. Når folk kikker meg i ansiktet og sier; ja, nå er det like før.. Ja, da vet jeg at jeg ser helt j... Ut!!! :) :) :)

Får da håpe jeg slipper å gå med dette tryne i 5 uker til, eller verste fall 7!
Ser ut som om jeg våkner opp av ei skikkelig fyllekule, og har vært i slosskamp kvelden før - blåmerker...

Eg har begynt med føde ansikt - men foreløpig ser eg det bsre på bilder :P Rekner jo med at alle andre rundt meg ser det til vanlig :P
og eg trenger ikke noe større nese for eg føler eg har ei poteta te nese til vanlig :confused:

Føde ansikt ja :P Eller shrek ansikt kan man vel også kalle det. Ser eg ser bra hoven ut på de siste bildene før fødsel sist - ser ut som eg veier ca 150 kg i ansiktet, hoven og pløsete :S Jaja, ikke lenge igjen nå! :D

Hehe, fødeansikt. Og skal man bli blålilla også? Herremin.. Her skal litt av hvert skje på 8 uker skjønner jeg. Har ikke begynt å hovne noe sted enda, så kommer til å få sjokk når det plutselig skjer ting her.

Back
Topp