Stor feit burger!!

Monafie

Flørter med forumet
Nå er Trym i seng, mine to tantebarn er levert til sin Pappa etter noen dager her og jeg har satt meg godt tilrette i sofaen!
Skulle lage middag, men jeg har 0 energi og sendte mannen ut for å kjøpe gatekjøkken mat isteden :D
Gleeeeder meg!
Resten av kvelden blir det spising, armkrok og serie på TV... Deilig ❤

Hva driver dere med i kveld??
God lørdag ❤

Det hørtes vanvittig deilig ut! Her har lillegutt vært ute med tanta si i hele dag. Vi har vasket hus, ryddet og pyntet til advendt. Nå er mannen på julebord, lillegutt sover, og jeg skal lage meg nachos straks:) Så blir det tente lys (les: kongerøkelse) og en film etterpå. Mannen er sjeldent ute og farter så jeg nyter alenetid i kveld:) Kos dere!

Gullskatt juli12:)

Åh... Det hørtes fantastisk deilig ut... Jeg har bare spist toast, og kjenner at jeg gjerne skulle sendt mannen ut på shopping, men uhøvelig at det er en time til nærmeste gatekjøkken :(

Ååå gatekjøkkenburger høres dødsgodt ut! Har hatt lyst på det i dagesvis :p med ost og bacon, og pommes frites og cola... Herregud

Mannen er på julebord i dag og minstemann er til mormor, så i kveld er det bare meg og storebror. Veldig koselig.

Men har hatt besøk av gravidhormonene (les monsteret) i ettermiddag.. Skulle kose meg med biffsnadder fra lokale restauranten her, men da jeg kom hjem manglet bernaise sausen :mad:! Så da ble det en heller sint telefon nedover og ble lovet ny mat med saus hvis jeg hentet.. sendte mannen nedover da jeg ikke torte å dra.. Men fikk koset meg med maten etterhvert og mannen fikk dra på julebord! Deretter ble det godteri og barnetv med godgutten! Nå slapper jeg av i sofaen med pcen!

God lørdag alle sammen!

Hørtes digg ut:):) her har jeg nettopp landet i sofaen etter en lang dag på jobb, julepynt shopping og en fantastisk middag ute med søster og kjæreste:):)

Jeg bare måtte :) *ler* kjøpte stor burgermeny til meg og kjæresten. Nå ligger jeg som en strandet hval på sofaen og ser på Johnny Depp på TV3 :D

Back
Topp