Stor familie

Lurer på om vi har samme sofa? :P er den fra skeidar?

Var ikke så stor haug syntes jeg :-) Med 5 barn og en mann som skifter klær et par ganger om dagen(trener/på jobb/isolerer på loftet) så blir det ganske mye klesvask på 1 uke :-)

Var ikke så stor haug syntes jeg :) Med 5 barn og en mann som skifter klær et par ganger om dagen(trener/på jobb/isolerer på loftet) så blir det ganske mye klesvask på 1 uke :)

Litt flere enn oss da :P hahaha :D Men kan prøve å tenke meg frem til klesvasken da ja :P

Og dette var kun til de som er her og lillemann sine klær enda :P Haugen hadde blitt dobbel :P

Håper du får hjelp av mann og de to største? her får de legge sammen klærne sine sjøl. Mannen fordi jeg ikke gidder å legge sammen klær for en som raserer klesskapet bare fordi han har bestemt seg for den ene t-skjorta han vil ha og syns det er for mye jobb å bruke 2 sek ekstra på å lete uten å rote..... og tassen fordi han ikke skal vokse opp å tro at hans framtidige kjæreste/kone skal holde orden på klærne hans ;)

Håper du får hjelp av mann og de to største? her får de legge sammen klærne sine sjøl. Mannen fordi jeg ikke gidder å legge sammen klær for en som raserer klesskapet bare fordi han har bestemt seg for den ene t-skjorta han vil ha og syns det er for mye jobb å bruke 2 sek ekstra på å lete uten å rote..... og tassen fordi han ikke skal vokse opp å tro at hans framtidige kjæreste/kone skal holde orden på klærne hans ;)

Haha... Kan du tro :P

Nei da. Her er det mannen som har vasket klærne, så har jeg brettet. Nå var ikke eldste hjemme når jeg brettet, men vanligvis så legger han på plass i skapet sitt selv.

Fikk hjelp av jentene til bretting da :) Blir bare dobbelt opp etterpå, men de vil så gjerne :) Ellers så står både samboer og jeg på rommet og bretter når de små er lagt :P :D

Her i huset er det aldri tomt for skittentøy! Samboer er håndverker og pløyer gjennom arbeidsklær i mengder! Har 3 skittentøyskurver for to personer :-P

Back
Topp