stor eller passe?

EdonaBigMama

Forumet er livet
legen på 3D sa at hun kom til å bli en 4kg's-unge, og veldig mange mener jeg er "svær", men jeg syns magen er passe str til å være 33 uker(på onsdag). hva syns dere?

Nyyyydelig mage! Synes den er helt perfekt størrelse, jeg. 

ORIGINAL: dumidalia

Nyyyydelig mage! Synes den er helt perfekt størrelse, jeg. 

Pent sagt av deg, takk takk [:)][:)]

nyyydelig mage! hadde ikke reagert på str! ganske mye større enn jeg hadde, men så stagnerte også sf-måla mine fra uke 27 og ut kom en liten mini på rett over 2 kg. hehe. den der så veldig normal ut synes jeg:) hvordan er måla da?

Det fikk jeg beskjed om og!
"barnet er nok hvertfall 4,5 kg"

Født 9 dager over mens termin og veide 3,8 kg[;)]
Ikke stol på de.

takk for komplimentene [:D]
ser ikke så nydelig ut up close [;)][:D]

måla aaaaner jeg ikke [&:] sist gang var hun over gjennomsnittet, men det var i begynnelsen av desember.
glemte sist time. så må jeg ta glukosebelasting før jeg drar til jordmor igjen, for hun er RAM til å mase. er det noe jeg hater, så er det mas [:)] bestilte time til gl.belasting, men glemte den og [8|] jeg er veldig glemsk, veldig. så har jeg ikke fått fart på meg og bestilt ny time til gl.belasting...

virker som hun har vokst greit da [:)]

Kjempe flott mage [:)][:)]
Kom ikke på at den var noe spess stor. Helt normal å fin [:)]
Uansett så er det så veldig forskjellig fra person til person

Her er min mage da jeg var på samme punkt i svangerskapeT :) Jenta mi var 4078 Gram og 51 cm, hun kom 9 dager før termin, men hadde lange negler og var godt ferdig så terminen må ha vært feil spør du meg :) Og magen din er nydelig, absolutt ikke for stor !!

Her er jeg 34+4, gutten kom 5 dager etterpå og var 2654 gram og 47 cm

ORIGINAL: dumidalia

Her er jeg 34+4, gutten kom 5 dager etterpå og var 2654 gram og 47 cm

akkurat sånn mage har jeg nå [:D]

Back
Topp