Stor eller liten?

Takk for fine tilbakemeldinger :)
Blir liksom litt bekymret når alle andre skal ha en mening om magen! Særlig kommentarer som "oi, du har såpass lenge igjen ja!".

Magetrollet her er litt liten, -12%, så vi følges opp med kontroll hver uke og ultralyd annenhver uke nå fram til fødsel. Syns det er veldig betryggende :) og fint å få se han så mange ganger!

Er alltid noen rundt som har den ene eller den andre meningen om ting, d er ikke til å unngå :p
Kos å få en sniktitt på lillemannen så ofte da ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skjønner deg så godt! Jeg syntes det er utrolig rart at alle skal en mening om størrelsen på magen, som om det har noen betydning. Man kommenterer da aldri nesestørrelsen til andre f.eks! Så lenge det fyller sin funksjon er det viktigste gjort :) Om man har liten eller stor mage sier ingenting, og uansett hvordan man snur og vender på det så blir sånne kommentarer ofte litt feil. Mange har kommentert at min er liten, og jeg lurer litt på hva jeg skal med den informasjonen? Er jeg ikke flink nok til å være gravid, enda mer ironisk blir det når babyen er estiminert til å være 10 for stor! Det er heller ikke mindre tungt med en " mindre" mage, man har jo tross alt samme pakka og bære, men bærer den bare annerledes :)
Dette ble jaggu langt fra en julisniker :)
Lykke til!

Så lenge man følger sin graf jevnt har det vel ikke så mye å si :) jeg ligger akkurat på den røde streken nå, men lå litt over helt fram til ca uke 32. Det jevner seg vel litt ut nå mot slutten :)
Bra det er flere små her :) jeg tenker at magen sikkert strutter mer fordi overkroppen er kort :p forskjell på oss og en på 180 liksom!

Sant så sant ;)
Alle er vi nydelig med magene våre, 150 eller 180 :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Back
Topp