Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Jeg har også mer enn baby. Men har prøvd å være flink med mat. Min mor la på seg 26 kg med meg, så jeg er livredd for å følge hennes spor! Hun er da (selvfølgelig) en av de som syns jeg er liten.For en fin mage Fin størrelse! Ihvertfall ikke for stor!
( jeg er mye større da ) men det er mer enn bare baby som er der! :/
Fint alle må ha en mening om alt!Ser da akkurat passe ut den magen der vær stolt over den
Jeg er 34+1 og ca 110cm rundt. Aner ikke hva jeg er til vanlig da
Jeg får oftes kommentarer om at jeg er stor. Folk mente jeg var fødeklar for en mnd siden hihi.
Men nå er jeg bare 154cm da hva er sf-måle ditt da?
Mitt var 34cm for en uke siden
* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *
passelig sf-mål det da.Fint alle må ha en mening om alt!
Jeg er hele 158 hehe. Mitt sf mål var 31 på torsdag, da var jeg akkurat 34 uker.
Så lenge man følger sin graf jevnt har det vel ikke så mye å si jeg ligger akkurat på den røde streken nå, men lå litt over helt fram til ca uke 32. Det jevner seg vel litt ut nå mot sluttenpasselig sf-mål det da.
Ligger litt over det grønne feltet på den derre grafen jeg var 33+4 da det var 34cm ja, ikke så mye større en din mage, men også 4cm mindre i lengda så kanskje min stikker mer ut. Har vertfall aldri hørt at magen har vært liten hihi..
* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *