Stor dag i morgen

Da har jeg bestilt time til tidlig ul, og jeg fikk time allerede i morgen...jeg er så spent på om det er noe der, for jeg føler meg ikke gravid I det hele tatt.

Lykke til :) Eg føle meg heller ikkje gravid - og skal ikkje på UL før om halvanna veke. Lenge å vente!

Tusen takk alle sammen Da har jeg vært på ul og alt så bra ut. Vi fikk også høre verdens fineste lyd, hjertet :love017 Må si vi fikke litt sjokk, for det første hun sa var at det så ut som to..... men det viste seg at den ene fostersekken var tom. Noen som har vært borti det?

Så bra at alt stod bra til.. har hørt om det, men vet ikke stort om det.. lurer på om jeg leste en artikkel om det..? Uansett kos med en i magen da:)

Tusen takk alle sammen Da har jeg vært på ul og alt så bra ut. Vi fikk også høre verdens fineste lyd, hjertet :love017 Må si vi fikke litt sjokk, for det første hun sa var at det så ut som to..... men det viste seg at den ene fostersekken var tom. Noen som har vært borti det?

Jeg hadde en blighted ovum i fjor - befruktet egg fester seg og kroppen gjør alle vanlige forberedelser, mn fosteret utvikler seg aldri eller sluttet å utvikle seg veldig tidlig. Kanskje det forklarer fostersekken? Veldig bra alt stod bra til med mini :)

Muligens blighted ovum, eller at du har mistet tidlig? Har du hatt noen blødninger? Bra at det ellers såg fint ut :)

Back
Topp