Stor dag for pappa'n!

Lykkelig78

Blir kjent med forumet
En ny liten milepæl: pappa'n kjente sparkene for første gang på søndag! (17+1) Det var utrolig stort for oss begge, og veldig morsomt. Vi lo og smilte masse, og det var ikke helt fritt for tårer heller... :D 

Å så moro!! Blir litt misunnelig jeg...[;)] Har kjent spark (tror jeg da) i en uke nå,men ikke hardt nok til at pappa'n har kunnet kjenne det...er nok litt tidlig,bare. Kos dere med sparkene!!

oj så¨gøy. Er det første din? Syns jeg kjente ordentlig sparking i dag, men tror ikke man kunne kjenne det på utsiden ennå...

Å så kjekt! Det er vel litt over ein uke siden min samboer kjente spark, og han kunne ikkje tro at han kjente liv[:D]

åh, så herlig!! Har bare kjent liv en gang jeg, og det var så svakt og det var over så raskt at jeg ikke engang kan være hundre prosent sikker på at det ikke bare var luft. HÅper jeg kjenner det igjen snart... blir liggende hver morgen og kjenne litt ekstra etter, bare for sikkerhets skyld...

Svar til bæibi: Ja, det er første barnet:) Begynte med å kjenne "sommerfuglvinger" for litt over to uker siden, så ble det til "bobler-som-sprekker"-følelse, og så, forrige torsdag kjentes det ut som bitte små spark. Noen dager senere kunne det kjennes utenpå magen:) Nå er det masse liv der, særlig etter måltidene. Morsomt!

Back
Topp