Huff..I går kveld etter å ha vært på toalettet ,-var det en ny liten bløding..Det begynner jeg jo nesten etterhvert å bli vant med nå..Men så måtte jeg jo bare tisse en gang til før jeg la meg..og da (unnskyld for detaljer) så var hele papiret dekket med blod..slik stod jeg og tørket meg til dorullen tok slutt..Kjente jeg ble veldig redd..og fikk på meg et bind, og så fant jeg frem angelsounden min for å lete etter hjertelyden..Jeg var nok veldig nervøs,-for det tok en stund før jeg fant den..Og samboeren måtte lytte og høre om det var fosteret eller pulsen min..Vi sovnet til slutt..Men jeg bestemte meg for å ta en tlf til gyn og høre om jeg kunne komme til en sjekk...Da tlf-tiden åpnet var jeg på tråden...Jeg måtte bare komme..I det jeg kom inn dørene fikk jeg komme inn med en gang..Først ville hun sjekke hvor det kom fra..Det viste seg å komme fra livmorhalsen som ved tidligere blødninger i dette svangerskapet,-og den er veldig ømtålelig..Men det er ingenting å gjøre med det..Den såg ikke ut til å åpne seg,eller vise tegn på det,men den kunne gjøre det..så da er det bare til å ta det helt med ro..Fikk omsider sett den lille på ul..Hjertet banket,og den vinket og koste seg..Så da forsavnt en hel bør fra skuldrene mine..inntil videre..fikk beskjed om å bare ta kontakt om jeg hadde behov for å se den lille, og sjekke ved blødninger..Men nå er det jo snart hovedultralyden,-og så har jeg fått time hos gyn i desember..