Stor blødning i uke 13

lona

Glad i forumet
Hei
Våknet i natt av at jeg hadde blødd masse nesten som om jeg hadde tisset på meg.
Dro til legen i dag og hun så med Ul at babyen hadde det bra var 13 uker og 4 dager på vei, men hun så at jeg hadde hatt en stor blødning i livmoren mest sannsynlig fra morkaka. Der var det en stor blodklomp på ca 5 cm noe legen mente var stort, hun trodde jeg kom til å blø mere og at klumpen kom til å komme ut. Har ikke blødd mere etter i natt.
Livmorhalsen min var lukket
Ble beordret hjem med beskjed om å ligge mest mulig i ro ikke løfte osv.

Lurer på om noen av dere har opplevd det samme? hvordan gikk det? Føler jeg bare ligger her og venter på å miste.

Har ingen erfaring desverre, men hjelper til å dytte.

Eg opplevde omtremt akkurat da samma som deg, berre at eg va litt kortare på vei. (ca veke 8) Eg holdt meg mest mulig i ro i 2 veke. Va veldig skummelt, og eg trudde eg kom te å mista, men no ligge da ein liten gutt ved siden av meg i sofaen[:)] Krysse fingrane for at alt går bra for deg[:)]

Dytter litt, noen flere?

Jeg hadde en ganske kraftig blødning i uke 12, kom en foss med blod også var det over. Var sikker på at jeg hadde mista..men det viste seg at det var pga morkaka som låg for langt nede. 

Jeg hadde det akkurat som deg dagen før jeg var 13 uker på vei. Trodde også jeg mistet, men trøstet meg med at jeg ikke hadde smerter noe jeg har hørt at aborter er smertefull. Kom på ul og der turnet tulla i magen. Var pga foranliggende morkake, og så lenge den ligger foran skal man ikke bære tungt pga fare for at det kan revne en flik. Og det var det som førte til blødningen. Jeg hadde bært veldig tungt den dagen. I uke 18 på ul da så var morkaka flytta seg bak.

Jeg hadde det i uke 9-- Men nå ligger verdens nydligste snuppe å sover i fanget mitt. Håper det går bra for deg!

Hadde en "mensblødning" i uke 12, for så å blø i varierende mengde hver dag frem til uke 22. Blødningene kom fordi morkaken lå for langt nede [:)]

Back
Topp