stor bebis?

*Chill*

Forumet er livet
Lurer litt her jeg.... Hva ligger/lå symf-målene deres på rundt termin jenter?? og hvor store ble de som har født?
Idag var jeg på kontroll hos jordmor.... og det viser seg at symfyse-målene mine har gått nesten rett opp i steden for å flate ut nå siste 2mnd...ligger nå på over 40!!!
så i morra tidlig skal jeg på ul på sykehuset for å finne ut hvor stor h*n er.... mulig jeg blir satt i gang snart nå, er ikke vits i at h*n blir større nå!! den skal jo ut også da.... uff, nå gruer jeg meg....

I uke 39 hadde jeg mitt mål på 32.
Men hu var jo ikke store jenta [;)]

heisann. Mitt SF mål i uke 39 var på 35 cm ser jeg, og jeg fikk ei jente på 3770 gram for en uke siden. Men babyen trenger ikke å være stor fordi, selvom ditt SF er høyt. Mye annet "stæsj" der inne som kan gjøre magen dinstor også. Bare morkaken min var på hele 680 gram...og så har man jo masse vann og sånn...Det går sikkert helt fint skal du se. Ut vil den uansett størrelse....;)

ORIGINAL: homma

Vi var over max grensen.Fikk besjed på ul at babyen ville være 30% større enn gjennomsnittet men thea kom 5 dager før termin og veide 3970.Ul lyden bommet med over en halv kg.[;)]

Jeg fikk og beskjed om at hun ville ligge på 3000-3500 men var 2780g.
Og det var samme dagen jeg fikk henne[;)]

Åååå....så godt å høre at det ikke alltid stemmer da! så for meg en 5kg klump jeg nå...hehehe....men da får vi krysse fingrene på at jeg har masse fostervann og en gedigen morkake![;)]

Mitt lå på nesten 38 før jeg fødte og min gutt var 4720 g.
Klem

legen min klarer ikke å måle min SF- fordi jeg er overvektig (han har gitt opp for lenge siden å måle)men da jeg var innom en priv ultralyd, fikk jeg vite at bebisen var litt over 1 kg (dette var 12. Des.nå er jeg 29 ukerpå vei)Legen mente at fødselsvekten kom til å bli underkant av 4kilo[&:][&:]tenker meg nå jeg: Klarer den å komme ut[&:][;)]

Mitt lå på nesten 38 før jeg fødte og min gutt var 4720 g.

Har lest om fødselen din og det virket som det gikk greit å få han ut likevell, selv om han var så stor??

Alt gikk flott. Ikke noe problem.
Klem

Mine SF mål har ligget over "normalen" hele svangerskapet, men på UL sa de at h*n lå på gjennomsnittet... [8|]

Back
Topp