Stor baby?

Lillebolle02

Betatt av forumet
er nå i uke 37, og har bare lakt på meg rundt magen. Ingen andre plasser vises det på, å jeg har heller ikke noe vann i kroppen eller hevelser som vises :confused: ser at jeg har gått opp 13 kilo bare med det, så derfor må jeg begynne å spekulere på om denne baby'n inn i magen min blir kjempestor, for noen plass må da kilo'ene komme ifra :eek:

Sikker på at du ikke har gått opp noen andre steder enn magen? ;) hørtes litt rart ut. Jeg har gått opp 12kg og er 36+4. Har jevnt gått opp litt over alt. Vanskelig å se det selv, men ser det på bilder :)

Du har nok lagt på deg litt over alt ;-)

Og så må du huske at fostervann og livmor veier en del mer, du har økt blodvolum som veier litt, osv ;-)

Jeg er 36+3 , gått opp 7 kg og er skinnmager :-p Har alltid vært syltynn å dette svangerskapet har jeg vært nye syk og derfor ikke gått opp mer. (Ikke å anbefale) Her synes det kun på magen. Baby er normal str ifølge tidligere vekstestimeringer.
Vil tro at dine 13 kg ikke bare ligger på magen og at baby er helt vanlig str . Er jo en helt fin og normal vektoppgang så ingen grunn til bekymring

Jeg gikk faktisk ned i vekt, men fikk en baby på 3700gram så jeg tror ikke vekt har så utrolig mye å bety.. Men du legger på deg steder som du ikke tenker over, som fjes, bryst osv også kan du jo ha mye fostervatn, det veger en del

Du har nok litt både her og der ;) jeg også får på meg alle bukser fra flr graviditet ;) ser ikke gravid ut bakfra og har relativt liten mage... Uke 36 i dag og lgt på meg 16 kg... Ingen vann her heller...

Du har nok litt både her og der ;) jeg også får på meg alle bukser fra flr graviditet ;) ser ikke gravid ut bakfra og har relativt liten mage... Uke 36 i dag og lgt på meg 16 kg... Ingen vann her heller...

Ja, akkurat likedan her også.. Klarer ikke å se at jeg er gravid bakfra å kan ha på meg alle buksene jeg brukte før jeg ble gravid ;)

Sikker på at du ikke har gått opp noen andre steder enn magen? ;) hørtes litt rart ut. Jeg har gått opp 12kg og er 36+4. Har jevnt gått opp litt over alt. Vanskelig å se det selv, men ser det på bilder :)

Ja synes det er litt rart jeg også, men jeg klarer ikke å se noe selv og andre sier også at jeg bare har lagt på meg på magen ;)

Gikk opp 18 kilo og brukte mine klær gjennom hele svangerskapet. Så det veldig godt i ettertid at jeg hadde fått et fint, jevnt lag fett overalt, men det så ikke sånn ut underveis! Det går jo så gradvis at man ikke merker det :p

Jeg gikk opp masse med begge to og hadde mest mage. Men fødsel vekten dems var 2705 og 2735 gram. lurer mange ganger på hvor de kg har gjemt seg. har ikke gått opp i str på klær osv. Bare bukser jeg ikke får igjen enda siden nr 2 bare er 9 dager gammel og magen er ikke flat igjen. Men vekta sier noe annet. Hehe.

Jeg gikk opp 12-13 kg, og tenkte hjelpes! Fødte ei jente på 3200 g :) Jeg ser i ettertid at jeg hadde en god del vann i kroppen :P

Jeg hadde gigamage og fikk en jente på 4500 gram :) La på meg andre steder også da, men anyway. Gikk opp 27 kg :O

Det er ikke nødvendigvis sammenheng mellom din og babyens vekt :) Jeg la på meg hhv 9 og 11 kg de to forrige sv.skapene, stort sett rundt magen. Guttene veide 3760 og 3778 g, der de kom fire og ti dager over tiden.

13 kg høres helt normalt ut :-)

13kg er jo normal vekt oppgang :)

Jar ingen sammenheng med babyens vekt :-) Heldigvis :-P

Back
Topp