DisneyLover
Forelsket i forumet
hva er vanlig her inne? Jenta vår er 7 uker og veier allerede 6,3 kg og er ca 62 cm lang, synes alle andre på samme alder ser så liten ut! Hun var størst i barselgruppa også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hva er vanlig her inne? Jenta vår er 7 uker og veier allerede 6,3 kg og er ca 62 cm lang, synes alle andre på samme alder ser så liten ut! Hun var størst i barselgruppa også!
Hun var 4,2 kg og 53 cm lang!Hva er fødselsvekten hennes?
Hun lå nest øverst ved fødsel på vektkurven, nå ligger hun øverstHer ikke heelt sikker på hva mi jente er i lengde og vekt akkurat nå. Men holdt henne da jeg gikk på vekta og tror hun er ca 5.7kilo. Lengde har de ikke målt men hun er iallefall 62 cm her og etter det jeg har målt. Sannsynligvis litt lengre når de strekker ut hoftene.
Alle barn er jo forskjellige. Følger hun sin egen vekstkurve da?
Edit: mi er 10 uker og 3 dager forresten.
Sålenge hun følger sin egen kurve tror jeg ikke du skal tenke for mye på det. noen må ji ligge på toppen av kurven såvel som noen må ligge på bunnen vår havna ned på nederste linje på kurven, men ligger nå på 50 percentilen og følger den.Hun lå nest øverst ved fødsel på vektkurven, nå ligger hun øverst