S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min veide 5 kilo på 6ukers kontrollen og etter det har han vokst noe helt vanvittig. Vet ikke hvor mye han veier nå, men han passer akkurat inn i str 62 og er 10 uker så blir veldig morsomt å se på 3mnd kontrollen om 2 uker![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Min var 6,6 kilo på 6 ukers kontrollen, og 62 cmNå veide jeg meg selv først, også med guttungen etterpå. Så er nok litt over 8 kilo. Så blir spennende å få eksakt vekt 29Novemver
Stor å fin din gutt også da ♡ Synes dem er så deilige når dem er litt blubbete ♡ hehe. Men også litt trist at dem vokser så innmari fort da.
★♡Tasta fra fonen♡★
Såååå herligTok samme metode som deg og mini veier 6 kiloVis vedlegget 39829
Såååå herlig
13 uker og 5990 gram.
Mange augustmammaer med store babyer
Er det kun morsmelk?
Her sa helsesøster at jeg må begynne med mme i tillegg til amming.
Vektkurven hans har flatet ut.Hvorfor må du begynne med tillegg? Viser han tegn til å ikke være fornøyd med det han får, eller kun pga vekt?
Vektkurven hans har flatet ut.
Jeg ammer han, men i det siste har jeg fått lite melk og jeg føler at han ikke er mett selv om han tømmer begge brystene.
Vi har begynt med å tilby flaske etter amming og han sier nesten aldri nei til det. Han kan drikke så mye som 100 ml etter at han hadde fått begge brystene.
Jeg tror vi har sultet han i flere uker nå og får veldig dårlig samvittighet