Stor Baby..

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
Vet ikke hvor mye hun veier nå, men stor når hun ble født hvertfall. Nesten 4,5 kg :) Alle som ser henne trur hun er 4-5 mnd, men er ikke 3 mnd enda.. :p

Lillejenta ble født 22.08.13<3

Min veide 5 kilo på 6ukers kontrollen og etter det har han vokst noe helt vanvittig. Vet ikke hvor mye han veier nå, men han passer akkurat inn i str 62 og er 10 uker så blir veldig morsomt å se på 3mnd kontrollen om 2 uker :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Veide i går og han var rett under 7 kg :) da samboer spurte dem om det var bra lo dem av han :) er 3 mnd neste uke !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min veide 5 kilo på 6ukers kontrollen og etter det har han vokst noe helt vanvittig. Vet ikke hvor mye han veier nå, men han passer akkurat inn i str 62 og er 10 uker så blir veldig morsomt å se på 3mnd kontrollen om 2 uker :)

Min var 6,6 kilo på 6 ukers kontrollen, og 62 cm :p Nå veide jeg meg selv først, også med guttungen etterpå. Så er nok litt over 8 kilo. Så blir spennende å få eksakt vekt 29Novemver :) Stor å fin din gutt også da ♡ Synes dem er så deilige når dem er litt blubbete ♡ hehe. Men også litt trist at dem vokser så innmari fort da.

★♡Tasta fra fonen♡★

Min var 6,6 kilo på 6 ukers kontrollen, og 62 cm :p Nå veide jeg meg selv først, også med guttungen etterpå. Så er nok litt over 8 kilo. Så blir spennende å få eksakt vekt 29Novemver :) Stor å fin din gutt også da ♡ Synes dem er så deilige når dem er litt blubbete ♡ hehe. Men også litt trist at dem vokser så innmari fort da.

★♡Tasta fra fonen♡★

Tok samme metode som deg og mini veier 6 kilo ;) ImageUploadedByBV Forum1384351724.571677.jpg

her er vi godt i gang med å bruke str 68. Og veide 5900 og 60 lang når vi var på 3mnd kontroll. Så stor gutt her og. Går alt for fort dette :rolleyes:

Min Maryam var 7 kg på 3 mnd kontrol :-)

Min var idag (1 uke før hn er 3 mnd) 67cm -7250gr så vil si hn er ganske lang iallefall!

15 uker og 5800kg:-) skjønn gutt

13 uker og 5990 gram.

Mange augustmammaer med store babyer :D
Er det kun morsmelk?

Her sa helsesøster at jeg må begynne med mme i tillegg til amming.

13 uker og 5990 gram.

Mange augustmammaer med store babyer :D
Er det kun morsmelk?

Her sa helsesøster at jeg må begynne med mme i tillegg til amming.

Hvorfor må du begynne med tillegg? Viser han tegn til å ikke være fornøyd med det han får, eller kun pga vekt?

Hvorfor må du begynne med tillegg? Viser han tegn til å ikke være fornøyd med det han får, eller kun pga vekt?
Vektkurven hans har flatet ut.
Jeg ammer han, men i det siste har jeg fått lite melk og jeg føler at han ikke er mett selv om han tømmer begge brystene.
Vi har begynt med å tilby flaske etter amming og han sier nesten aldri nei til det. Han kan drikke så mye som 100 ml etter at han hadde fått begge brystene.

Jeg tror vi har sultet han i flere uker nå og får veldig dårlig samvittighet :(

Vektkurven hans har flatet ut.
Jeg ammer han, men i det siste har jeg fått lite melk og jeg føler at han ikke er mett selv om han tømmer begge brystene.
Vi har begynt med å tilby flaske etter amming og han sier nesten aldri nei til det. Han kan drikke så mye som 100 ml etter at han hadde fått begge brystene.

Jeg tror vi har sultet han i flere uker nå og får veldig dårlig samvittighet :(

Ok, da forstår jeg. Men du må ikke ha dårlig samvittighet! Akkurat dette er vanskelig å se, og man kan bare gjøre så godt man kan. Leste forresten et sted at for babyer er flaske etter pupp som dessert. De spiser gjerne litt mer enn de faktiske trenger. Så du har ikke nødvendigvis manglet så mye melk som han drikker :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp