Stor baby!!

Februar?

Forumet er livet
Her i Trondheim har vi en avis som heter Byavisa. Og i den er det bilde av nybakte foreldre og barn. Og i dag så jeg i avisen at en nyfødt jente veide 6130 gr og var 57 cm. Det var en diger baby det!! Og ikke akkurat så veldig søt!

åååhh, hjelpes, det var virkelig ei stor prinsesse ja!!

Åj, det var stor baby ja! Hadde fått sjokk om jeg hadde fått så stor baby :O

Ikke så veldig søt? Hva vil det si?
Var nesten glad for at jeg slapp å presse ut mi på 4570 g, så stakkars dame.. [8D]

SHIT!!
Stakkars dame hvis ho presset den ut;P

ORIGINAL: Heidi_88

Var nesten glad for at jeg slapp å presse ut mi på 4570 g, så stakkars dame.. [8D]

unødvendig kommentar ja! er nok verdens vakreste baby for de nybakte foreldre. Men ja stor baby!

ORIGINAL: Mamma x 3

unødvendig kommentar ja! er nok verdens vakreste baby for de nybakte foreldre. Men ja stor baby!

Ja for den nybakte mor ja, men ikke for meg. Og hva vil det si at hun ikke var så veldig søt. Hva betyr det??? Synes ikke jeg trenger å beskrive det noe mer jeg.

hehe kjenne ei som fikk en på 5,5 kg (vaginalt....!!!) Nu skal ho ha nr 2...å d sies jo at dem e større:P uh ... 

ORIGINAL: lenamamma90

AUAU !

Det tenker jeg også!!!!
Kanskje det er skrivefeil?[8|] Ganske uvanlig med babyer som er så store???!

ORIGINAL: ¤Kristin¤

AUAU !

Det tenker jeg også!!!!

Etter utseende å se på babyen så tror jeg ikke det var skrivefeil[:)] men skjønner godt du tenker det ja[:)]

Jeeeeeeeez!!!! [&:]

au[&:]

Jeg syns det er litt ufint å skrive slikt om babyer. Hva man tenker for seg selv, eller prater om med sine nærmeste er en ting, men å skrive på åpent forum hvor moren kan tilfeldigvis komme over det? Nei, det syns jeg man skal la være med.

ORIGINAL: Miriel

Jeg syns det er litt ufint å skrive slikt om babyer. Hva man tenker for seg selv, eller prater om med sine nærmeste er en ting, men å skrive på åpent forum hvor moren kan tilfeldigvis komme over det? Nei, det syns jeg man skal la være med.

veldig enig......

man skal ikke si at en baby ikke er søt.....

ORIGINAL: Miriel

Jeg tror nok ikke moren ser hva jeg skriver jeg. Og hvis jeg har lyst til å si noe så må det være lov til det. Jeg er anonym her og hun aner ikke hvem jeg er allikevel. Og jeg synes faktisk ikke at alle babyer er søte jeg. Skjønner at alle mødre synes sine barn er verdens vakreste og det skal de få lov til å synes, men jeg trenger ikke å synes det. og hva jeg sier her er ikke verre enn hva andre sier[:)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

ORIGINAL: ¤Kristin¤

AUAU !

Det tenker jeg også!!!!

Etter utseende å se på babyen så tror jeg ikke det var skrivefeil[:)] men skjønner godt du tenker det ja[:)]

Okei[:)] Synes det høres helt enormt ut! Min lille veide jo ikke det før.....ja[8D]

ORIGINAL: janpanmarsipan

ORIGINAL: Mamma x 3

Ja for den nybakte mor ja, men ikke for meg. Og hva vil det si at hun ikke var så veldig søt. Hva betyr det??? Synes ikke jeg trenger å beskrive det noe mer jeg.

Sånn som du skrev det, virka det bare som om du mente babyen var stygg.. Bare lurte på om jeg forstod deg rett.. ;)
Men unødvendig kommentar av utseende uansett da.. :)
Og du skal aldri si aldri.. ;) Er ikke verre enn å google størrelsen på babyen, så kommer innlegget ditt opp..
Og om du er anonym her, har ikke noe å si.. Det svir like mye om det er en ukjent eller bekjent som sier noe stygt om ungen din..

Back
Topp