Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Heidi_88
Ikke så veldig søt? Hva vil det si?
Var nesten glad for at jeg slapp å presse ut mi på 4570 g, så stakkars dame.. [8D]
ORIGINAL: Mamma x 3
Var nesten glad for at jeg slapp å presse ut mi på 4570 g, så stakkars dame.. [8D]
unødvendig kommentar ja! er nok verdens vakreste baby for de nybakte foreldre. Men ja stor baby!
ORIGINAL: Miriel
Jeg syns det er litt ufint å skrive slikt om babyer. Hva man tenker for seg selv, eller prater om med sine nærmeste er en ting, men å skrive på åpent forum hvor moren kan tilfeldigvis komme over det? Nei, det syns jeg man skal la være med.
ORIGINAL: Miriel
Jeg syns det er litt ufint å skrive slikt om babyer. Hva man tenker for seg selv, eller prater om med sine nærmeste er en ting, men å skrive på åpent forum hvor moren kan tilfeldigvis komme over det? Nei, det syns jeg man skal la være med.
ORIGINAL: janpanmarsipan
ORIGINAL: ¤Kristin¤
ORIGINAL: lenamamma90
AUAU !
Det tenker jeg også!!!!
Kanskje det er skrivefeil?[8|] Ganske uvanlig med babyer som er så store???!
Etter utseende å se på babyen så tror jeg ikke det var skrivefeil[:)] men skjønner godt du tenker det ja[:)]
ORIGINAL: janpanmarsipan
ORIGINAL: Mamma x 3
unødvendig kommentar ja! er nok verdens vakreste baby for de nybakte foreldre. Men ja stor baby!
Ja for den nybakte mor ja, men ikke for meg. Og hva vil det si at hun ikke var så veldig søt. Hva betyr det??? Synes ikke jeg trenger å beskrive det noe mer jeg.