Stor aldersforskjell

[:)]Gubben er nesten 9 år eldre enn meg ,og vi har bodd sammen i snart 19 år.. Har 13 års bryllupsdag snart også gitt[:D].
Alder er bare et tall! ([:-]Og dessuten blir de fleste mannfolk sent voksne ,så det er greiest å finne en som er voksen... Mye lettere å få dressert etter egne behov da[:D] LOL)

ORIGINAL: Gullungen nr 2

Jeg synes det er helt greit jeg, for du er jo voksen. Hadde vært anderledes om du var 17..

Så lenge dere er så gamle hadde jeg ikke reagert.. Dessuten synes jeg ikke 12 år er mye i heller.

Min erfaring er at problemet er størst når den ene er veldig ung. Den yngste forandrer seg og utvikler seg mye mer enn den eldste. og i tilfeller der den eldste er litt barnslig, kan man risikere at den yngste "vokser fra" den eldste.. På samme måte som det kan være betenkelig at en 30-35 åring feks er på "samme nivå" som en 18-åring, der 30-35 åringen er mer tilbøyelig til å fortsette å være der, mens 18-åringen gjerne blir 19 etter et år..

ORIGINAL: ^SuperMamma^

hadde nok heller regart hvis du var 20 og han 32 men regerer ikke i en alder av 30 år nei syns jeg er helt ok.

hvorfor det egentlig??[8|]

Man har gjerne en del livserfaring når man nærmer seg 30, og da regner jeg med at dere er på samme stadie i livet. Så jeg synes ikke 12 års forskjell er rart når dere er i den aldersgruppe.

Men å være 17 år og være sammen med en på 30 synes jeg derimot er litt merkelig. Om ikke han er veldig barnslig og hun er veldig voksen for alderen....

ORIGINAL: ^SuperMamma^

hadde nok heller regart hvis du var 20 og han 32 men regerer ikke i en alder av 30 år nei syns jeg er helt ok.

Back
Topp