Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
første gang jeg har sett at noen har større forskjell en meg her inne. Har en sønn født i 2002 så dette blir min nr 2.Blir nesten 19år mellom eldste og yngste. Har barn født i jan 2001, 2005 og des 2015. Er 4 år i mellom to to eldste og blir 4 år mellom de 2 yngste. Selv er jeg 37,5 år
Jeg har en datter født i 2003, så dette blir min andre Ikke ofte jeg hører om flere som har ventet så lenge..første gang jeg har sett at noen har større forskjell en meg her inne. Har en sønn født i 2002 så dette blir min nr 2.
Her er det pga ny mann som ikke hadde barn fra før og med et veldig stort ønske om å få ❤ blir jo veldig koselig da. Sønnen min gleder seg til å endelig få søsken ❤Jeg har en datter født i 2003, så dette blir min andre Ikke ofte jeg hører om flere som har ventet så lenge..
Ja datteren min og, ble overlykkelig Hvordan føles det å skulle starte på "nytt"? har du fortalt det til verden?Her er det pga ny mann som ikke hadde barn fra før og med et veldig stort ønske om å få ❤ blir jo veldig koselig da. Sønnen min gleder seg til å endelig få søsken ❤
Ja jeg har fortalt det til alle nå for jeg er 13+3 uker ❤ en blanding av sprøtt å starte på ny når endelig sønnen har blitt stor nok og jeg liksom har fått "friheten" tilbake. Samtidig så føler jeg at jeg har vært mor hele livet så er så vant med å være det. Største forskjellen er at jeg var alenemor veldig lenge. Så skal bli uvant å ikke gjøre alt alene og faktisk ha noen å dele det med. Høres helt luksus ut !!! Med deg da?Ja datteren min og, ble overlykkelig Hvordan føles det å skulle starte på "nytt"? har du fortalt det til verden?
Ja kjenner til følelsen Var alene en stund, og det var veldig tungt så er veldig spent på hvordan dette blir Hvordan reagerte mennesker rundt deg da? Jeg regner med jeg vil få en del reaksjonerJa jeg har fortalt det til alle nå for jeg er 13+3 uker ❤ en blanding av sprøtt å starte på ny når endelig sønnen har blitt stor nok og jeg liksom har fått "friheten" tilbake. Samtidig så føler jeg at jeg har vært mor hele livet så er så vant med å være det. Største forskjellen er at jeg var alenemor veldig lenge. Så skal bli uvant å ikke gjøre alt alene og faktisk ha noen å dele det med. Høres helt luksus ut !!! Med deg da?
Dette var prøverør. Så de nærmeste visste om det på forhånd. Her har det heller vært en del mas om at jeg skal bli gravid. Alle visste jeg hadde blitt sammen med den baby syke mannen så det var liksom litt forventa. Var heller at veien var så lang som var slitsom. Så her har det bare vært mye positivtet og glede når det endelig gikk ❤Ja kjenner til følelsen Var alene en stund, og det var veldig tungt så er veldig spent på hvordan dette blir Hvordan reagerte mennesker rundt deg da? Jeg regner med jeg vil få en del reaksjoner