Stooor mage?!

Bammi

Elsker forumet
Synes selv at jeg har stor mage. Er mye større nå enn da jeg gikk med minstemann. Ifølge sf målet ligger jeg ca en cm over gjennomsnittet på kurven, men i det siste er det fler og fler som har spurt meg om jeg venter tvillinger[:-] Har spurt mannen min om jeg ser ut som en flodhest (føler meg sånn[:D]), men han sier nei (skulle bere mangle he,he[:)]) Er jo ikke så lang selv (bare 158 cm[8|]) kansje det er det som er grunnen til at det ser ut som om jeg skal ha tvillinger?

hehe du er ikkje den eneste[;)] har hatt ganske så stor mage lenge-men no begynner vi heldigvis å komme så langt i svangerskapet at vi skal ha litt mage[8D]

jeg synes også att min mage ser stoooor ut! jeg er ganske liten av meg. 1,57 eller noe. men da jeg var hos legen å målte så var den akkurat på streken på det skjemaet [:)] så den er nok sånn den skal. men føler meg stor da. men skal ikke klage! [:D] jeg er så glad i magen atte hihi

Jeg er 156cm og ligger litt over streken, både nå og sist måling... målte symfysemålet til 26cm idag (25+4). Jm sa at jeg mest sansynlig kom til å ligge litt over hele veien. Men hun syntes ikke det var noe spesielt, og sa det ikke nødvendigvis betydde en stor bebis. Hun mente det hadde med høyden min å gjøre... [8|] Ikke vet jeg.

Alle sier jo at man blir større med andreman... jeg ville ikke tenkt så mye på størrelsen din jeg. [:)] Vi skal vokse! Vi har jo bebiser i magen!!! [:D]

Forresten, moro å se at det er så mange andre lave gravide damer rundt omkring her inne også da! [:D] Føler liksom at alle andre er så høye... bare lille meg som er så liten. Men da er det visst ikke sånn da! [;)]

ORIGINAL: Lillepusen

Forresten, moro å se at det er så mange andre lave gravide damer rundt omkring her inne også da! [:D] Føler liksom at alle andre er så høye... bare lille meg som er så liten. Men da er det visst ikke sånn da! [;)]

Jm tror babyen kommer til å veie rundt 4300g[&:]. Har 3 barn fra før og alle har veid over 4 kg[;)] (Jeg har bestilt en på litt under 4 kg, det gjorde jeg sist og[8|])

Back
Topp