stoooore bebisser

latterku

Glad i forumet
Idag har vi vært på ny ul og jentene i magen er stooore....Jeg er 33+6 , mens jentenes mål var 34+3 og 35+2 på måleskalaen for enlingsvangerskap.....Tvillinger ligger jo normalt litt under i størrelse da.....så jeg er veldig spent på hvor store de er når de kommer.....[;)]

Så bra!! Ikke noe som er bedre :)
Håper de fortsetter å vokse seg stoore og fine! :)

De liker seg tydelig vis godt i mammas mage da. Hvor store var de? Jeg var på UL i uke 33+2, og da var mine gutter ca 2700-2800 g. Så jeg får nok store tvillinger jeg også. Kjenner det begynner å bli veldig tungt nå.

oy hehe så bra da[:)]               ja blir spennende og se hvor store de er når de kommer ut[:D]

ORIGINAL: Enirdna

Så bra!! Ikke noe som er bedre :)
Håper de fortsetter å vokse seg stoore og fine! :)

sign[:D]

ORIGINAL: sørlandet79

De liker seg tydelig vis godt i mammas mage da. Hvor store var de? Jeg var på UL i uke 33+2, og da var mine gutter ca 2700-2800 g. Så jeg får nok store tvillinger jeg også. Kjenner det begynner å bli veldig tungt nå.

hahaha,jeg syns det har vært sinnsykt tungt lenge jeg da...men så har jeg lagt på meg 27 kg til nå, så kan jo ikke unngå å merke tyngden.... spurte ikke om vekt nå , men ble antatt for 2 uker siden at de veide ca 2 kg hver, da lå de en uke foran tvillingskjema, så de må jo tydeligvis ha vokst veldig mye siste to uker...

ORIGINAL: latterku

ORIGINAL: sørlandet79

hahaha,jeg syns det har vært sinnsykt tungt lenge jeg da...men så har jeg lagt på meg 27 kg til nå, så kan jo ikke unngå å merke tyngden.... spurte ikke om vekt nå , men ble antatt for 2 uker siden at de veide ca 2 kg hver, da lå de en uke foran tvillingskjema, så de må jo tydeligvis ha vokst veldig mye siste to uker...

Mine målte ca 2 kg da jeg var i uke 31+2, så mine hadde også vokst noe voldsomt de siste ukene. Er veldig spent hva de måler de til på mandag, er da 35+2. jeg har ikke lagt på meg mer enn 4 kg, men har mer en nok og ta av så tvillingen får tydeligvis det de trenger.
Blir spennende å se hvor store dine blir til slutt da. Ikke lenge igjen nå.

blir spennede å vite hvor  stor  dem er når dem kommer til verden:)

så bra:))))

ORIGINAL: *Lm81*

så bra:))))

Back
Topp