stooooor mage..

jhygtfrdew

Gift med forumet
Ja, det har jeg. Spesiellt på ettermiddag/ kveld.
De siste dagene har magen blir veldig stor, og jeg føler meg veeeldig oppblåst.

Vet det er luft, men magen er like stor fordi. Sjønner ikke hvordan jeg skal klare  holde dette hemmelig.

Buksene mine er for trang, og jeg buker vide klær. Likevell føler jeg magen vises.. Puhhhh

Hvordan er det hos dere???

Jeg er 7 uker på vei nå, og har brukt "mammabukser" i noen uker allerede, så du er ikke alene

Var sinnsykt oppblåst i går kveld, og så ut som jeg allerede var 6-7mnd på vei:P Har litt mage fra før, så derfor det så helt ekstremt ut. Er 6+2 uker på vei.

Her er det ingenting... merker kanskje linningen i buksa er litt stram når jeg sitter lenge.. men det er det... Men nå er ikke jeg noen sylfide fra før av da..

Her og! Ser virkelig at jeg er gravid! Begynte med mammabukser denne uka, orker ikke at det skal stramme rundt magen... 

Sliter skikkelig med å skule magen min. 7 uker i dag og buksene er vonde på magen! Hvordan skal jeg klare å holde dette skult i over en mnd til??

Godt å se at vi er flere. :)

Jeg vil ikke begynne med mammabukser enda egentlig, men spørs om jeg bare må gi opp til uka. Mammabukser er jo så behagelige, men de får frem magen enda mere også på en måte... Hjelp.. Vi skal holde det hemmelig i over en mnd til jo... 

Merker ihvertfall stor forskjell ift første svangerskap, nå har de få magemusklene jeg hadde bare gidd opp og er fullstendig slappe.

Klarer ikke å få flat mage selv om jeg står med hendene oppe i været og syper inn magen så mye jeg klarer.... Dette skal bli noen interessante uker.. 

her og er den veldig opplåst:p vondt med trange bukser synes jeg,, går mye i joggebukser:)

Sliter godt med å holde vomma inne her også!! :P 
Buksene er helt pyton for tida, men gravidbuksene mine fra forrige gang er for store enn så lenge.. Må kanskje investere i nye :)

Jeg sammenligna med magebildene fra sist gang, og ser at magen nå tilsvarer minst uke 11-12 sist. Er 8 uker i morra :) Er vel vanlig det at magen kommer poppende fram tidligere når det er nr. 2, 3 osv som er på vei, men skulle gjerne sett at den holdt seg inne et par uker til! :))

Her og er det blitt babymage! hadde ikke trodd den skulle komme så tidlig, men den er der like mye om det er morgen eller kveld, full av mat eller tom! :) kommer ikke til å klare å skjule den serlig lenge tror eg..

Jeg merker klærne har blitt trangere de siste dagene, føler meg konstant veldig oppblåst. Har ikke sjangs til å holde den inne. Men nå har jeg ganske mye fra før, så tror ikke noen vil legge merke til det :P

Back
Topp