Stoooooor mage!

sunshinesept

Andre møte med forumet
Vi tenkte vi skulle skjule graviditeten lengst mulig. Dette blir nr 3 :) Meeen.. Jeg er straks 15 eller 13 uker på vei. Er SIKKER selv på at det er 15 uker på Mandag, for jeg kjenner liv og bevegelse hver eneste dag, og magen min er ENORM! Den har eset ut den siste uken. Jeg ser skikkelig gravid ut, og sliter med å skjule magen lenger.. Så etter ultralyd på Mandag, skal vi fortelle det til familie osv.. Men jeg kan ikke forstå hvor stor jeg er! Er noen av dere allerede store? Lyst til å legge ved bilde her? :)
 
Har sett, men der er bare til rundt 12-13 uker. Rekner med det er noen her som er borti 15 uker nå? kanskje 16? :)
 
Jeg føler meg også mye større nå enn med de to forrige, sammenlignet i samme uke. Er nå 15+4 og innser at jeg snart må si det på jobb. Har gått med store løse bluser og lange skjerf foran magen :) men tror jeg bare må innse at folk sikkert allerede har mistanke.
Er bare et drøyt år siden jeg fødte sist, så kan være det som gjør at den ble så fort stor denne gang.
 
Jeg er nå 15+4, førstegangs. fått en biiitteliiiten kul men ikke såpass at jeg tror det er noe å vise fram i billedgalleriet. ;-)
 
Oh yes, her eser magen ut, og det er helt umulig å skjule den lengre. Syntes først det var litt flaut å få så stor mage allerede nå, men så skjønner jeg at det er mer vanlig å få tidligere mage med nr.2. Hehe. :D Ingen vits i å holde det hemmelig lengre nå jenter ;)
 
Fått god mage ja! Nr 2 her :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Jeg er litt lengre på vei 16+4 og dette er mitt tredje sv.skap...symfyse mål på 19cm...joda,magen er veeeeldig gravid og vi elsker det!:cool:
 
Jeg er 16+1 og sf målet mitt var 17. Så begynner å bli stor jeg og. Men føler fortsatt jeg bare ser feit ut. Hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er 13 uker og magen vises godt. Mammaklærene ble hentet fra boden for litt over en uke siden. Er nr 2 :)
 
Har fått mange kommentarer på magen den siste uka fra de som vet at jeg er gravid :D går heldigvis å skjule den under en stor genser ennå :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er førstegangs, men magen kom fort altså! I tillegg er jeg blitt litt rundere pga. graviditeten og føler at livmora dytter alt annet opp. Umulig å skjule! Mamma også este ut i begge sine graviditeter - fort. Og når hun var 7 mnd. så hun ut som at hun gikk på overtid. :)
 
Jeg er 12+3. Jeg starta med mammabukse idag da buksene mine ble for trange. Venter mitt andre barn og syns magen egentlig har kommet veldig tidlig i forhold til sist.
 
Sa du stor mage?? Jeg er 14 uker her.. ligger over den grønne streken på skjema for sf mål :-O så håper d flater ut etterhvert.. :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1392627184320.jpg
    1392627184320.jpg
    31,3 KB · Visninger: 77
Back
Topp