Stooooooor

Maanestråle

Gift med forumet
Nå begynner jeg å føle meg stor... [:'(]
Umulig å holde inn de ekstra kiloene fra før jeg ble gravid, og nå bare tyter det ut føler jeg...
Føles som jeg er så enormt mye større enn det jeg "burde" vært...

...dagens klaging fra meg...

Da har vi det likt :S Dere har jo sett fete baby magen min hehe... Selv om babyn ikke er så stor enda, har jeg grusomt stor mage:S

Jeg får vel bare finne meg i at magen vokser og det er umulig å holde den inne noe mer... [8D] Så får jeg heller se litt lengre ut på vei enn det jeg egentlig er...
Det FØLES i alle fall sånn [8D][&:]

[:D][:D]Jeg også er STOOOOOOOOOOOOR, men denne gangen kan jeg være stolt av det [:D]

om det er noen trøst så er du ikke alene om å føle det sånn.... er dritt lei av alle kommentarne om at jeg er så stor og spm om jeg er sikker på at det er bare EN der inne.... "JA! JEG ER SIKKER!" har jeg bare lyst til å skrike ut da... [:@]

Hehe, jada...jeg har fått den jeg også...mer enn en gang for å si det sånn [:@]

ORIGINAL: sengepolka

[:D][:D]Jeg også er STOOOOOOOOOOOOR, men denne gangen kan jeg være stolt av det [:D]

jeg tror jeg skal prøve og følge deg jeg [:D]
magen min bare buler ut nå.. er jo en liten baby inni der

ORIGINAL: atene

Teite meg...prøver å google babymager i uke 16 for å se hvor langt over det vanlige jeg ligger

Men det er vel bare en tilvenning det også, bli vant med magen... [:)]

heldige dere er da, misunnelig[;)] ser ingenting på meg enda.. er 14uker+5 dager, var å hørte hjertelyden idag[:D][:D]så herlig!!!![:D]

ORIGINAL: Maanestråle

ORIGINAL: atene

Teite meg...prøver å google babymager i uke 16 for å se hvor langt over det vanlige jeg ligger

Men det er vel bare en tilvenning det også, bli vant med magen... [:)]

haha lit søt da [:D]

Dere er heldige dere alle sammen!! [:D] Vær stolte av magene deres[:)]
Jeg er snart 20 uker på vei, og det syns nesten ikke engang[:(] Det er kjedelig det..

Back
Topp