Stonz.....erfaringer?!

*Mærra*

Forumet er livet
Noen som har erfaringer med stonz sko?? Jeg kjøpte til guttungen på 14 mnd og er egentlig ganske skuffet. De blir våte i dusk regn og han krabbet hull på dem etter 1 uker bruk... Har jeg bare kjøpt et par med "mandagssko" eller???

Hun har ikke brukt de mer enn 14 dager enda.
men de ser fortsatt helt nye ut.
så jeg er veldig fornøyd :)

I  love!!
Høres ut som om du har vært uheldig med dine. Send de en mail å hør med de!:)

jeg har ett par som jeg fikk til Linus. men det ble ikke til at de ble brukt, for mamma kjøpte slike reimasokker til han, så det var de vi brukte. men han er født i November, og begynte gå i september når han var 10mnd, så vi kjøpte sko til han den første vinteren.

Men har tatt de fram nå, og tenkte kjøpe sånne linerz til å ha inni, så trur Viljar blir å bruke de en del :)

*Iwanna humpalot* skrev:
Noen som har erfaringer med stonz sko?? Jeg kjøpte til guttungen på 14 mnd og er egentlig ganske skuffet. De blir våte i dusk regn og han krabbet hull på dem etter 1 uker bruk... Har jeg bare kjøpt et par med "mandagssko" eller???

Ja du har nok fått et par med feil på.  Mitt første par ble det hull på etter to turer ut. Foran på tuppen. Fikk byttet de i et nytt par og de er glimrende!!! Jeg elsker de, og lillebror skal overta storesøster sine. Mini brukte sine i et halvt år. Mye enklere å gå med enn store tunge vinterstøvler når man lærer å gå på vintern også. Ta kontakt med stonz og forklar problemet. De er jo håndsydd, så feil kan skje :)

*LillMi* skrev:
I  love!!
Høres ut som om du har vært uheldig med dine. Send de en mail å hør med de!:)

Her blei døm brukt masse og han gikk rundt på lekeplassen også, ikke våte og døm er like hele. Venter på at lillebror skal begynne å bruke døm å!

Kjøpte for et par uker siden og har ikke brukt de så altfor mye ennå men de virker veldig bra og sitter godt på foten har kjøt med Linerz, tenkte først å kun bruke ullsokk inni men bestemte meg for å ta de med når jeg først bestillte, var ikke så dyre + at de ser så deilige ut

Kjempefornøyd !  Brukte dem på høsten/vinteren før han lærte seg å gå ! Skal ha slike til en evt neste unge også ! 

Kjempe fornøyd her også :) Guttungen min brukte dem mye. Og gikk på grus og alt med de. Var ikke synlig brukt en gang. Så er nok en feil på de du har fått ja.

Back
Topp