stoltrekk fra IKEA

de som går helt til gulvet? Lurer på om de bare er hvite. Helt greie;)

Pris kommer an på farge og om de skal gå helt ned til golvet eller bare dekke stolputen.
De hadde mange forskjellige farger her iallefall, sort, blå, hvit, sand og sikkert flere, men kommer ikke på noen nå.
Jeg kjøpte sånn som dekker bare stolputen i fargen sand og betalte 30 kr for en. Synes de var like fine irl, både de jeg kjøpte og de andre de hadde[:)]

tenker på de som går helt ned til gulvet.. skulle gjeeeeeeeeeeeeeeerne hatt de i lys grå eller brun[:D] pris?

ORIGINAL: majo88

gå inn på nettet å se=)

har gjort det, og der kommer det ikke opp at diss selges løse, bare med en type stol. ikke går det å bestille slike heller, de må hentes i butikk. bor laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt fra IKEA jeg da (*kremt* = nord-norge). [:(][:'(]

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S99874540

Tror det bare er i hvit, syns eg husker det;)

Då ville eg kanskje sendt en mail til de og høre om de kan sende bare trekkene eventuelt. De er veldig greie på ikea. Det er min oppfatning i allefall:)

ORIGINAL: majo88

Då ville eg kanskje sendt en mail til de og høre om de kan sende bare trekkene eventuelt. De er veldig greie på ikea. Det er min oppfatning i allefall:)

jeg ringte de for noen mnd siden og spurte hvorfor jeg ikke fant disse trekkene løse og pris. hadde tenkt å bestille kun disse.. frakta blei KJEMPE høy så hun sa det lønnte seg å bestille flere bestillinger i lag og større ting sammen liksom. frakta opp til nord-norge er helt extrem. gidder ikke betale mer i frakt enn for selve varen liksom[:(] hvor andre plasser kan jeg finne slike trekk som passer til spisestol med høy rygg da? fra ellos, jotex o.l er det kun til stoler med lavere rygg[:'(][:'(]

Bohus, Skeidar og Møbelringen her har hatt slike iallefall.

ORIGINAL: Tanntrollet09

Bohus, Skeidar og Møbelringen her har hatt slike iallefall.

men koster ikke de omlag 400kr per stk da? nesten like greit å kjøpe nye stoler[8D] har 6 stoler.. men kan prøve å stikke innom de plassene da, sikkert bedre enn å saumfare nett[;)]

Jeg leter også etter nye stoltrekk, så følger med her[:D]

www.bemz.com

Back
Topp