Stolt!

Escuro

Forumet er livet

Eller egentlig ikke, men nå har jeg funnet ut at jeg HAR magemuskler under all polstringen :D :D :D De er godt trent og veldig mørbanket etter mye hosting, men det er jo litt greit å vite at de er der ;)

Sånn, dagens første meningsløse innlegg fra min kant. Moahahaha!

For en utrolig behagelig måte å finne det ut på! :)

Jeg og V er hjemme fra bhg i dag, hadde litt feber i går og er snørrete og kortlunta i dag..
Nå sitter/står/ruller han i sofaen og "ser" på Handy Manny mens jeg prøver å sørfe veven og drikke kaffi.

Går i Handy Manny her også, men Milan er ikke helt fornøyd. Kanskje jeg burde funnet frem favorittbilen hans og laget meg litt kaffe jeg også... :D

Hvis du finner frem en leke som han digger, sitter han bare stille og studerer og leker med den da? Altså, stille, uten å mase om å bli underholdt på noen som helst måte?

Sånn er det nemlig ikke her i huset! Han kan leke greit alene, men ikke lenge. Det tar liksom ikke så lang tid før han vil at jeg skal leke med han.
Det er greit å leke litt med han, altså, men jeg vil jo gjerne at han skal kunne underholde seg litt selv!

Ja... Han er helt i sin egen verden om han har funnet noe å plukke på. Spesielt om det har hjul eller blir kategorisert for fottøy :P Men biler er nok favoritten over alle favoritter. Da har han helst 2 i hver hånd og en i munnen for å sikre seg best mulig. Hender han kommer bort og gir en bil til meg så jeg kan kjøre den rundt på ryggen hans, men stort sett kjører han rundt på bordet eller tv-benken.

Eldstemann var stikk motsatt, men skal innrømme at det er litt deilig å ha en selvstendig unge. Får tid til husarbeid og matlaging mens han er opptatt med andre ting :)

Det høres ut som en drøm!

Eneste måten jeg får han til å bli heeelt still på, er om jeg gir han noe å spise eller drikke på.. Har funnet matvarer som gir meg mest tid; f.eks cheerios eller havrefras - han spiser èn og èn så det tar sin tid, eller han sånn ris- og banansmoothie i en tåteflaske med litt små hull - vanskelig å få fort ut av tuten så det tar også litt tid.

På denne måten rekker jeg å drikke kaffe og lese nettaviser ;)

Back
Topp