STOLT!

Bao

Glad i forumet

SØNNEN MIN KAN GÅ!!!
For 2 uker siden begynte det med 4-5 skritt. Nå går han fort 10- 15 meter før han setter seg ned på kne.

Flere som har begynt?!

Så herlig ;oD Kjempe flink er han ;o)

Her holder hun seg nok godt fast i gå vognen eller veggene. Men står uten støtte bare lengere og lengere.

Men jeg må si jeg håper hun kan vente til vi kommer hjem fra ferie med å slippe seg helt ;o)

såå flinke :D her e d og full fres i gåingå, han tok ssine fyste 2 skritt når han va 8 mnd men han stokk sånn av han han plutselig gikk at han tok litt pause så for ca 1 mnd siden så begynte han igjen og nå vil han helst springa avgårde så han ser jo ut som hovmester*N  mange ganger :P

Oi, så tidlig bebisene deres er. Her har han akkurat begynt å krabbe (eller sikkert en måned siden da). Men han reiser seg ikke opp. Har akkurat begynt å stå med føttene plantet i bakken og hendene samtidig.

så flink! Sofian står og slipper seg innimellom... er ikke så veldig ivrig på å gå når vi holder han, men reiser seg med gåbilen og raser av sted...litt uten kontroll :P

Så flink!
Her går han langs vegger og står selv i noen sekunder. Det gøyeste han vet er å gå mens jeg holder han i hendene hehe, så han øver hele tiden. Også har han begynt å klatre opp på krakketrappa på kjøkkenet... Det er litt skummelt når de ikke er redd for høyder enda, de vil opp opp opp  :)

Så flink han her! :D
Her grå det bare i kryping, hun begynte med det for 1 mnd siden

Å så flinke!! Og kjapt ute ja!
Em gikk sine to første skritt på 17.mai.. og så har det bare vært sånn ett og to om gangen siden.. mer tør han ikke.. Men er stødig som bare det og står rett opp og ned, reiser seg opp midt på gulvet og bare står der. Eller raser av gårde hvis han har noe å holde i! :)

Så moro da, gratulerer så masse!

Da er det bare og begynne og løpe etter:)

Back
Topp