Stolt mor....

frkhoney

Betatt av forumet
så här på morgonkvisten. Min eldste son, Eskil, har slutat med bleie for länge sedan. Tisset på do i 1 år, men han har ikke turt å bæsjet på do, det har han gjort i en bleie eller trusen hvis det kom fort. Men idag gick han på do.

Grattis! Flinke gutten! Tenker du ble stolt av ham da ja! [:)] Gruer meg litt til vi skal starte bleieavvenningen på storebroren her... Tenker å prøve sånn smått til sommeren.... [&:]

det er väldigt lurt att ta det på sommaren ja. Tror nog vi kan ta bort nattbleien også.

Kan jeg spørre hvor gammel gutten din var når du startet med bleieavvenningen? Ser at de fleste venter til de er over 3 -4 år i barnehagen vår, men jeg synes det er litt sent.. Er jo ikke gjort på et blunk og regner med han kommer til å bruke bleier iallefall et år til, men er vel ikke for tidlig å begynne å prøve fra 2 år...? Kommer jo til å bruke bleie på natten videre en stund da [:)]

ORIGINAL: mettemor!

Grattis! Flinke gutten! Tenker du ble stolt av ham da ja! [:)] Gruer meg litt til vi skal starte bleieavvenningen på storebroren her... Tenker å prøve sånn smått til sommeren.... [&:]

Her også...[:)]

Jag började med träna med honom när han var 2,5 år gammal. Han började att tisse på do da han var 3,5 år og har løpt på do hver gang siden da, också använder han bleie på natta. Å bæsje på do har vært vanskeligere ettersom han ble skremt en gang. Vi var godt igang forrige året , men så datt han oppi do då han skulle sitte der og da vært han skremt.

ORIGINAL: Mommy4Life

Jag började med träna med honom när han var 2,5 år gammal. Han började att tisse på do da han var 3,5 år og har løpt på do hver gang siden da, också använder han bleie på natta. Å bæsje på do har vært vanskeligere ettersom han ble skremt en gang. Vi var godt igang forrige året , men så datt han oppi do då han skulle sitte der og da vært han skremt.

Tøffe gutten! [:)]
Blir omtrent samme tid her da [:)] Kanskje jeg kan håpe på at han springer på do til neste sommer da! [;)]
Stakkars, hehe... Kan ikke være gøy å havne i do nei! Skjønner godt han ble skremt da! [&:]

Back
Topp