STOLT MAMMA! *skryte*

lykkelita*

Forumet er livet
Jeg er så stolt over gutten min i dag, på sin andre bleiefrie dag har han tisset i do på tre av fem forsøk (altså to uhell) og bæsjet en gang!![:D] Han prøvde også å nå do de to første gangene, men den ene gangen var vi ute og den første gangen var jeg på do[&:] Han var så flink at jeg måtte ta han med på butikken for å kjøpe en liten bil [;)] Dere skulle bare sett hvor stolt han var selv, og jeg ble faktisk så stolt den første gangen han tissa i do at jeg begynte å gråte[8D] ÅÅÅH, jeg er så stolt og glad i dag [:D] Jeg trodde virkelig at denne bleieavvenningen skulle bli et skikkelig mareritt, men etter denne dagen er jeg veldig optimistisk[:D][:D]
 
ORIGINAL: *|Lene|*

Så flink han er[:)] All grunn til å være stolt[:D]
 
Så flink han er ja! [:D] Håper bare ikke han blir som han her, VEEELDIG gøy å gå på do den første tiden, men så blir det visst bare et ork så da er det plutselig ikke så nøye om det kommer i buksa lenger. [>:] Her og gikk det veldig fint allerede de første dagene, allerede 3. dagen var det 0 uhell og slik fortsatte det en god stund, selvfølgelig noen uhell innimellom men han var veldig flink. Nå er han ikke like ivrig lenger, virker som sagt som han bare syns det er et ork å måtte passe på å gå på do, vil ikke gå en gang når vi ser han må tisse. Går og holder seg i skrevet og tripper rundt, men neida, skal ikke tisse han. [:-] Eneste som hjelper da er å si at nei vel men da går JEG og tisser, da får han fart på seg for det er han som skal på do, ingen andre skal få gå på do. [8|] Nytter ikke med belønninger heller, han bryr seg ikke. [>:] Nå begynte han i barnehagen igjen i dag etter lang ferie og der må han ha bleie på seg hele tiden siden han ikke vil bæsje i do/potte i hele tatt lenger (gjorde det i begynnelsen) så er vel redd for at hele bleieavvenningen går i dass her nå. [X(]
 
ORIGINAL: giggsy

Så flink han er ja! [:D] Håper bare ikke han blir som han her, VEEELDIG gøy å gå på do den første tiden, men så blir det visst bare et ork så da er det plutselig ikke så nøye om det kommer i buksa lenger. [>:] Her og gikk det veldig fint allerede de første dagene, allerede 3. dagen var det 0 uhell og slik fortsatte det en god stund, selvfølgelig noen uhell innimellom men han var veldig flink. Nå er han ikke like ivrig lenger, virker som sagt som han bare syns det er et ork å måtte passe på å gå på do, vil ikke gå en gang når vi ser han må tisse. Går og holder seg i skrevet og tripper rundt, men neida, skal ikke tisse han. [:-] Eneste som hjelper da er å si at nei vel men da går JEG og tisser, da får han fart på seg for det er han som skal på do, ingen andre skal få gå på do. [8|] Nytter ikke med belønninger heller, han bryr seg ikke. [>:] Nå begynte han i barnehagen igjen i dag etter lang ferie og der må han ha bleie på seg hele tiden siden han ikke vil bæsje i do/potte i hele tatt lenger (gjorde det i begynnelsen) så er vel redd for at hele bleieavvenningen går i dass her nå. [X(]


Huff da[&:] Det er helt sikkert normalt med noen tilbakesteg på veien før barnet blir helt bleiefritt, det er jo tross alt en stor milepæl! Dessuten kan det jo være flere grunner til at han ikke går på do, kanskje han protesterer for noe? Mange barn tisser seg ut hvis de er sjalu/ vil ha oppmerksomhet[:)] Jeg regner i hvert fall ikke med at det bare skal være lett, han bruker jo fortsatt bleie om natta og han sier ikke i fra om han må på do når vi er ute...
 
Back
Topp