Stolt her også!

Tweak

Forumet er livet
Jeg skrev jo i forrige uke om Julia som tok noen steg, nesten ubevisst. Nå er jeg bare superstolt over å se hvordan hun blir mer og mer modig! I dag gikk hun en hel meter ([8D][:D][:D]) fra meg og bort til tv'en (mhmmmm [8D]) uten støtte og helt tydelig på at hun gikk alene.

Holder henne ved hoftene i stedet for i hendene, slik er det lettere å slippe henne i det hun har balansen inne. [:)]

Og så er det tyyyydelig hvor bestemt hun er! [:D] Det høres godt når hun vil ha noe, som pappas mat til frokost for eksempel!

I morges slo hun alle rekorder i soving til og med! Hun lå mellom oss, klaget litt innimellom men hadde det stort sett fint. Lekte litt, sov litt, plaget oss litt og sov litt. Ville til slutt opp og da var klokka 10.20! Hun sov da fra kl 19 til nesten halv elleve, greit nok av og på, men likevel! Fikk nesten dårlig samvittighet for at vi ikke sto opp før. Hun må jo ha vært sulten selv om hun fikk pupp flere ganger. Men hun klagde ikke og det gjorde ikke vi heller [:)]

[:D]

De er veldig søte i denne alderen [:)][:D]

ORIGINAL: EmilieOGOskars mamma

[:D]

De er veldig søte i denne alderen [:)][:D]

Signerer denne jeg[:)]

Så flink hun er som vil lære seg å gå selv! Lillemann er ikke trygg nok på balansen sin enda til å gå selv enda. men med vogn... HUI hvor det "suser"

Back
Topp