Stolt av meg selv!

JuniBaby2016

Betatt av forumet
Jeg er egentlig utrolig stolt av meg selv i dag!
Jeg har ikke vært på OUL enda, så vet ikke kjønn annet enn at magefølelsen min sier gutt!
Og i dag måtte jeg en tur på føden pga sterke smerter og blødninger (igjen), og fikk ultralyd!
Mannen min måtte være hjemme med guttene, så jeg var der alene!
Og jeg kunne få vite kjønn, og jeg holder på å bli sprø av å ikke vite!
Men jeg klarte å holde meg!!! Ikke pokker at jeg skal få vite det før min mann, er en glede vi skal dele!

Og han holder på å bli like sprø av ventetiden som meg, så han trodde jeg var gal når jeg sa at jeg ikke ville vite det i dag :P
Og jeg er av den type at jeg åpner julegavene mine før jul om jeg finner de..Hehe ;)

Det var veldig bra ja, og veldig fint gjort mot mannen din :)

Jeg er egentlig utrolig stolt av meg selv i dag!
Jeg har ikke vært på OUL enda, så vet ikke kjønn annet enn at magefølelsen min sier gutt!
Og i dag måtte jeg en tur på føden pga sterke smerter og blødninger (igjen), og fikk ultralyd!
Mannen min måtte være hjemme med guttene, så jeg var der alene!
Og jeg kunne få vite kjønn, og jeg holder på å bli sprø av å ikke vite!
Men jeg klarte å holde meg!!! Ikke pokker at jeg skal få vite det før min mann, er en glede vi skal dele!

Og han holder på å bli like sprø av ventetiden som meg, så han trodde jeg var gal når jeg sa at jeg ikke ville vite det i dag :p
Og jeg er av den type at jeg åpner julegavene mine før jul om jeg finner de..Hehe ;)

Oi wow ja da er det bra jobba av deg altså:D

Så bra :-)
Vi vil også vite det sammen, men om jeg måtte inn plutselig og kunne fått vite det før oul uten mannen hadde jeg aldri klart å holde meg :-P
Vi skulle egentlig få det i en konvolutt og spare på det til vi hadde fått noen til å bake kake og vite det sammen med alle i familien, men blir nok ikke noe likevel for jeg klarer ikke å vente lengre nå :-P hehe
Når skal du på oul?:-)

Får håpe det vises på oul også da :)

Veldig fint gjort ovenfor mannen din da! Jeg hadde nok ikke klart å takke nei for å vite kjønnet!:o

Oi - imponert. Hadde jeg aldri klart. Men er 3.vår så mannen hadde nok synes det var helt greit om jeg hadde fått vite uten at han var der.

Så bra :-)
Vi vil også vite det sammen, men om jeg måtte inn plutselig og kunne fått vite det før oul uten mannen hadde jeg aldri klart å holde meg :-P
Vi skulle egentlig få det i en konvolutt og spare på det til vi hadde fått noen til å bake kake og vite det sammen med alle i familien, men blir nok ikke noe likevel for jeg klarer ikke å vente lengre nå :-P hehe
Når skal du på oul?:-)
Jeg skal på ultralyd 18 januar, så dn EVIGHET til :(

Back
Topp