STOLT av meg selv

*Frk.Mamma

Gift med forumet
Ja jeg har røyket i mange mange år. luttet når jeg gikk gravid men begyntne igjen rett etterpå for da savnet jeg det så mye. men nå har jeg slutta [:D] sist lørdag altdå over en uke siden tok jeg min siste røyk på fest og ikke røyket etter det, har egentlig ikke lyst på heller utenom hvi sjeg har spist masse middag da kunne det vært godt men har holdt meg, sambo har også sluttet, han har røyket litt da men han har ikke kjøpt røyk på over en uke [:)][:D]

så bra....hvorfor begynte du igjen da du hadde sluttet...hørtes tungvint ut...
Gratulerer hvertfall[:)]

ORIGINAL: kathrine80

så bra....hvorfor begynte du igjen da du hadde sluttet...hørtes tungvint ut...
Gratulerer hvertfall[:)]

fordi  jeg savna det så utrolig og bare kunne gå ut og ta en røyk liksom hehe men så blei det jo så sinnsykt kaldt så nå orker jeg ikke gå ut, men blir nok til litt røyk til sommeren men skal ikke røyle fast det har jeg bestemt meg for men at jeg kan ta en til vin glass eller øl liksom

hehe, ja, skjønner....men du har ikke slutta og røyke om du tar en nå og da...da har du trappa ned da[:)]
men 10 røyk er bedre enn 100[:D]

Så flott!!!! Bra jobba! Tenk så bra for helsa og økonomien [:)]
Du har all grunn til å være stolt av deg selv

ORIGINAL: kathrine80

hehe, ja, skjønner....men du har ikke slutta og røyke om du tar en nå og da...da har du trappa ned da[:)]
men 10 røyk er bedre enn 100[:D]

har slutta nå for nå tar jeg ikke noe røyk, men tenkte på at på sommeren blir det nok røyk når jeg drrekker og har jo fortsatt sluttet blir jo bare fest røyk hehe og ikke så ofte det er fest men sitter man ute og griller en sommerdag og tar et glass eller to kan det hende man tar en røyk men vet jo aldri, sånn som nå vill jeg ikke ha noe røyk og er jo ikke sikkert jg har lyst på selvom man drekker heller

Så bra - keep up the good work!
Vet hvordan det er med suget etter middag, med snus da men det er jo det samme kan jeg tenke meg, men det går over til slutt!

sign
ORIGINAL: tjohoo

Så flott!!!! Bra jobba! Tenk så bra for helsa og økonomien [:)]
Du har all grunn til å være stolt av deg selv

Back
Topp