Stolt av meg selv*bilde*

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Jeg har siden fødsel gått ned 20 kg. Gikk på vekta idag og veier nå 60.6 kg:D:D:D 600 gram fra første målet mitt;) litt morgenhår og usminka, men det får dere tåle:p

uploadfromtaptalk1356003136341.jpg

uploadfromtaptalk1356003175066.jpg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Gratulerer med flott innsats, det var litt av en bragd :hello2
Du ser flott ut :happy7
Mer enn jeg kan si for meg selv som faktisk har gått opp, det trodde jeg ikke skulle være mulig når man ammer.
Etter jul må jeg nok gjøre en mye større innsats.

Så flink du har vært!! :D Flotte damen!

Ikke meningen å lage skår i gleden din, men stor vektnedgang kan gjøre at man mister melken, bare sånn til opplysning. Har nemlig fått dette innprentet fra alle hold siden jeg selv raste ned i vekt rett etter fødselen. Det har stoppet opp nå, men målet er å gå ned 10 kg til med tiden, men enn så lenge prøver jeg å holde vekten noenlunde stabil mens jeg ammer.

Jeg gjør absolutt ingenting annet enn og ikke spise mye søte ting. Så slanker meg absolutt ikke:) har kutta ut hvetemel og melk fra kosten også pga Emmeth sine allergier, så det er nok grunnen til tor vektnedgang! Får ut 120 ml med pumping nå, og lar han suge så mye han ønsker. Så får jeg bare håpe jeg får opp produksjonen skikkelig:p og drikker ammete hver dag, 2 kopper. Tusen takk for komplimentene, jenter:D

Gratulerer med flott innsats, det var litt av en bragd :hello2
Du ser flott ut :happy7
Mer enn jeg kan si for meg selv som faktisk har gått opp, det trodde jeg ikke skulle være mulig når man ammer.
Etter jul må jeg nok gjøre en mye større innsats.

Da jeg helpumpa meg m Neline gikk jeg også opp i vekt:) skal ikke sulte seg når man ammer hvertfall!

så flink :hello2

Jeg har gådd ned 15 kg :D var 74 når jeg dro på sykehuset, nå er jeg blitt ca 58 :D

Jeg var da litt over 50 kg når jeg ble gravid :) kansje jeg også skal legge ut skrytebilde :)

Så flink, og heldig du er!!! Jeg gikk opp nærmere 25kg i svangerskapet og har nå gått ned 12...målet er 65kg men veier fortsatt over 80 så har litt jobb foran meg kan man si!

Sent from my ST25i using BV Forum

så flink :hello2

Jeg har gådd ned 15 kg :D var 74 når jeg dro på sykehuset, nå er jeg blitt ca 58 :D

Jeg var da litt over 50 kg når jeg ble gravid :) kansje jeg også skal legge ut skrytebilde :)

Tusen takk:) kg har som sagt blitt borte selv, nok pga annet kosthold:p jeg veide 69 når jeg blei gravid tror jeg, for hadde ikke vekt hjemme før, men veide en del for mye! Oi, så flink du har vært:D:D:D:D:D ja, legg ut bilde du og da;)

Jeg gjør absolutt ingenting annet enn og ikke spise mye søte ting. Så slanker meg absolutt ikke:) har kutta ut hvetemel og melk fra kosten også pga Emmeth sine allergier, så det er nok grunnen til tor vektnedgang! Får ut 120 ml med pumping nå, og lar han suge så mye han ønsker. Så får jeg bare håpe jeg får opp produksjonen skikkelig:p og drikker ammete hver dag, 2 kopper. Tusen takk for komplimentene, jenter:D

Tenkte bare jeg måtte nevne det siden du har slitt litt med ammingen i det siste. :) Syns du er kjempeflink som har klart å endre kosten så voldsomt! Kudos! Jeg syns det er vanskelig nok å måtte holde styr på alt det er løk og kål og slikt i, og det er bare de vanlige tingene man skal styre unna når man ammer.. Fort gjort å glemme seg og spise noe av gammel vane uten å tenke seg om. Jeg syns det er løk i omtrent alt, men hvetemel og melk er jo enda verre :confused:
Virker heldigvis som om melken din er på vei oppover igjen :) Måtte den gode trenden fortsette! Skal krysse det som krysses kan! :)

Så flink, og heldig du er!!! Jeg gikk opp nærmere 25kg i svangerskapet og har nå gått ned 12...målet er 65kg men veier fortsatt over 80 så har litt jobb foran meg kan man si!

Sent from my ST25i using BV Forum

Jeg veide 80 kg før fødsel og før jeg blei gravid veide jeg 69 tror jeg. Så hadde en del kg før mye. Skal fortsatt ned 5 kg til, men 60 kg var første målet mitt:)

12 kg er jo kjempebra, synes du har all grunn til og være stolt av deg selv:D de andre kg kommer nok til og bli borte de også. Jeg har gått ned sakte, men sikkert de siste 10 kg. Lykke til:)

Tusen takk:) kg har som sagt blitt borte selv, nok pga annet kosthold:p jeg veide 69 når jeg blei gravid tror jeg, for hadde ikke vekt hjemme før, men veide en del for mye! Oi, så flink du har vært:D:D:D:D:D ja, legg ut bilde du og da;)

Ja, eg ska gjør det :)

Her er jeg....ikke noe bra bilder, og ikke noe særlig pen sjøl men men :P

dsc0053ds.jpg

dsc0054hn.jpg

Tenkte bare jeg måtte nevne det siden du har slitt litt med ammingen i det siste. :) Syns du er kjempeflink som har klart å endre kosten så voldsomt! Kudos! Jeg syns det er vanskelig nok å måtte holde styr på alt det er løk og kål og slikt i, og det er bare de vanlige tingene man skal styre unna når man ammer.. Fort gjort å glemme seg og spise noe av gammel vane uten å tenke seg om. Jeg syns det er løk i omtrent alt, men hvetemel og melk er jo enda verre :confused:
Virker heldigvis som om melken din er på vei oppover igjen :) Måtte den gode trenden fortsette! Skal krysse det som krysses kan! :)

Så søt du er:rolleyes: ja, har blitt en vanesak nå rett og slett. Tenker ikke over at jeg ikke kan spise det jeg gjorde før lenger. Spiser knekkebrød og rugsprø m kyllingpålegg og grønnsaker for det meste. Og til middag spiser jeg fullkornsris eller poteter til. Løk og hvitløk reagerer Emmeth heldigvis ikke på, bruker det mye i mat. Spiser litt godteri av og til, men ikke i de mengdene jeg gjorde før:)

Her er jeg....ikke noe bra bilder, og ikke noe særlig pen sjøl men men :P

dsc0053ds.jpg

dsc0054hn.jpg

Åååh, så utrolig fin du er:D:D:D:p Du har all grunn til og være stolt av deg selv:cool: synes du er vakker, jeg<3<3<3<3

Så flinke de har vore :-)
Har sjølv gått ned nesten 20kg..

Dere er så flinke alle mann!! :wav

Det er lov å legge ut skrytebilde når man ser så bra ut, Vigdis88 ;)

Ser ut som vi har samme mål, Marian87. Håper å havne på 65 kg jeg også. Var 74 da jeg ble gravid, la på meg 12-13 kg i løpet av graviditeten, men de raste rett av igjen etter fødselen, så nå er det de gjenstridige kiloene som "alltid har vært der" som gjenstår. Men i motsetning til deg, mammatil2prinsesser&1prins, så klarer jeg ikke kutte ut godteriet :smiley-ashamed008 Fikk skikkelig godtedilla på slutten av graviditeten og klarer ikke for alt i verden å hente meg inn igjen.. *sukke* Det får være årets nyttårsforsett å klare å ta seg sammen på den fronten. Har ikke tenkt å aktivt slanke meg mens jeg ammer, men ingen har vondt av å klare seg uten godteri. Aller minst meg.. :smiley-angelic006 Og hvis vekten skulle synke litt i samme slengen, så hurra for det! :thumleft Jeg må bare seriøst ta meg sammen!
Jeg håper jo da selvsagt at siden jeg har sagt det høyt her, så legger det litt ekstra press på meg selv for å starte et nytt og bedre liv neste år ;) Tror jammen jeg skal starte en ny tråd med nyttårsforsett, sånn bare for å legge listen sånn passe høyt :p

Så fine dere er, begge to! =)
Det er en stund siden jeg har veid meg nå, prøver å ikke henge meg så opp i det riktig enda.
Men etter jul starter abonnementet mitt på Spenst igjen, og jeg gleder meg utrolig mye til å komme i form igjen! Så får vekta bare komme etterhvert. Men tror ikke jeg mangler så mange kilo enda. Hadde gått ned 10 kilo før graviditeten og gleder meg til å komme dit jeg var når det gjelder både kosthold og fysisk form!

Så flinke de har vore :-)
Har sjølv gått ned nesten 20kg..

Ja, så bildene du la ut:D kjempeflott er du:p også flink som du har vært:D:D:D

Takk :) Jeg har bestandig vært smal, men har enda 7-8 kg mer enn jeg hadde, mens syns ikke det gjør noe :)

Back
Topp