mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Gratulerer med flott innsats, det var litt av en bragd
Du ser flott ut
Mer enn jeg kan si for meg selv som faktisk har gått opp, det trodde jeg ikke skulle være mulig når man ammer.
Etter jul må jeg nok gjøre en mye større innsats.
så flink
Jeg har gådd ned 15 kgvar 74 når jeg dro på sykehuset, nå er jeg blitt ca 58
Jeg var da litt over 50 kg når jeg ble gravidkansje jeg også skal legge ut skrytebilde
![]()
Jeg gjør absolutt ingenting annet enn og ikke spise mye søte ting. Så slanker meg absolutt ikkehar kutta ut hvetemel og melk fra kosten også pga Emmeth sine allergier, så det er nok grunnen til tor vektnedgang! Får ut 120 ml med pumping nå, og lar han suge så mye han ønsker. Så får jeg bare håpe jeg får opp produksjonen skikkelig
og drikker ammete hver dag, 2 kopper. Tusen takk for komplimentene, jenter
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Så flink, og heldig du er!!! Jeg gikk opp nærmere 25kg i svangerskapet og har nå gått ned 12...målet er 65kg men veier fortsatt over 80 så har litt jobb foran meg kan man si!
Sent from my ST25i using BV Forum
Tusen takkkg har som sagt blitt borte selv, nok pga annet kosthold
jeg veide 69 når jeg blei gravid tror jeg, for hadde ikke vekt hjemme før, men veide en del for mye! Oi, så flink du har vært
ja, legg ut bilde du og da
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Tenkte bare jeg måtte nevne det siden du har slitt litt med ammingen i det siste.Syns du er kjempeflink som har klart å endre kosten så voldsomt! Kudos! Jeg syns det er vanskelig nok å måtte holde styr på alt det er løk og kål og slikt i, og det er bare de vanlige tingene man skal styre unna når man ammer.. Fort gjort å glemme seg og spise noe av gammel vane uten å tenke seg om. Jeg syns det er løk i omtrent alt, men hvetemel og melk er jo enda verre
Virker heldigvis som om melken din er på vei oppover igjenMåtte den gode trenden fortsette! Skal krysse det som krysses kan!
![]()
Her er jeg....ikke noe bra bilder, og ikke noe særlig pen sjøl men men
![]()
![]()

Fikk skikkelig godtedilla på slutten av graviditeten og klarer ikke for alt i verden å hente meg inn igjen.. *sukke* Det får være årets nyttårsforsett å klare å ta seg sammen på den fronten. Har ikke tenkt å aktivt slanke meg mens jeg ammer, men ingen har vondt av å klare seg uten godteri. Aller minst meg..
Og hvis vekten skulle synke litt i samme slengen, så hurra for det! Så flinke de har vore![]()
Har sjølv gått ned nesten 20kg..