Stolt av mannen min <3

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
Etter mange år i terapi og en vanskelig hverdag med stress fra NAV og en sliten psyke så har ting gått på rett kjøl og i dag fikk han sørenma jobb :joyful:

Jeg er så stolt av han, jeg har sett hvor hardt han har hatt det og hvor langt nede han har vert etter en vanskelig oppvekst preget av alkoholmissbruk, mobbing og drit. At han har stått opp og deltatt i en hverdag er så fantastisk å se :shy:

Han har den siste tiden vert på arbeidstrening og får så skryt av de han jobber med, de han var på intervju med ringte dit og sa at det ikke var tvil om å ansette han, de andre som ble intervjuet samme dag ble bare glemt :p

Dette året her har vert så godt fir han, vi har gifter oss og fått en nydelig datter. Han har følt så på at han ikke har hatt jobb og ikke kunne stå for hovedintekten, noe dom aldri har brydd meg, men det er jo en manneting ;)

Så hjertet mitt sprekker for han, jeg er så stolt av hvor langt han har kommet de siste årene <3

Varmer hjertet å høre om sånt! Tenk så heldig han er som har deg. Og du har vel hørt det,
behind every successful man there stands a woman!

Hehe, ja har hørt den :) han har sagt at hadde det ikke vert for meg, så hadde han ikke kommet så langt som nå, og jeg skal ikke være sjenert her si neeeeida, for det hjelper å ha andre som heier på deg og spesielt nå som vi har en liten jente også, så hadde han mer å kjempe for :) <3 men han har virkelig vist styrke :smug:

Varmer hjertet å høre om sånt! Tenk så heldig han er som har deg. Og du har vel hørt det,
behind every successful man there stands a woman!
Signerer denne!

Dere skal være stolte av dere selv som et par! Er ikke alle som klarer å komme seg gjennom slike utfordringer - men dere har vært flinke, SAMMEN!

Signerer denne!

Dere skal være stolte av dere selv som et par! Er ikke alle som klarer å komme seg gjennom slike utfordringer - men dere har vært flinke, SAMMEN!

Takk :smug:

Det første han gjorde etter vi bestemte oss for å bli sammen, var å ta meg med til psykologen/ terapeutisk sin for å være helt ærlig fra starten :) var flere som sa at jeg ikke burde bruke tid på en fyr uten jobb som naver... Heldigvis syns jeg kjærligheten er større enn penger ;)

Hehe, ja har hørt den :) han har sagt at hadde det ikke vert for meg, så hadde han ikke kommet så langt som nå, og jeg skal ikke være sjenert her si neeeeida, for det hjelper å ha andre som heier på deg og spesielt nå som vi har en liten jente også, så hadde han mer å kjempe for :) <3 men han har virkelig vist styrke :smug:
Det viser bare hvor god du er! styrken har du, og du har klart å smitte han med det. Er ingen lett situasjon å være oppi, men sammen klarer man alt. Et forhold skal man klare å holde på godt og vondt, men mange gir opp så lett dessverre. Stå på og håper det går bedre og bedre for hver dag for dere alle tre.

Det viser bare hvor god du er! styrken har du, og du har klart å smitte han med det. Er ingen lett situasjon å være oppi, men sammen klarer man alt. Et forhold skal man klare å holde på godt og vondt, men mange gir opp så lett dessverre. Stå på og håper det går bedre og bedre for hver dag for dere alle tre.

Det håper jeg også :) å jeg gir ikke opp, akt for mange som gir opp forhold uten å kjempe for det nå til dags ja!

:)

Takk :smug:

Det første han gjorde etter vi bestemte oss for å bli sammen, var å ta meg med til psykologen/ terapeutisk sin for å være helt ærlig fra starten :) var flere som sa at jeg ikke burde bruke tid på en fyr uten jobb som naver... Heldigvis syns jeg kjærligheten er større enn penger ;)
Kjærligheten ER større enn penger. Virkelig! Vi har det sånn vi også, mannen min sliter med å få seg en heltidsjobb og den lille lønna han har nå dekker ikke mye. Selvfølgelig er det dager hvor jeg tenker at mer penger hadde vært flott, men jeg tenker det at det ordner seg til slutt og da kan vi puste lettet ut. Inntil det så har vi hverandre og mini, og en flott familie som støtter oss :)
Du skal være stolt av mannen din og det han har oppnådd, og stolt av deg selv som har stått ved hans side hele veien :)

Back
Topp