Stolt av kommende storebror!

bolline

Elsker forumet
I dag så fjernet vi den ene siden i sprinkelsenga så han kan gå inn og ut av sengen selv[:)]
Må si at jeg var veldig spent på dette. Vi vil at han skal bli vandt til å sove i stor seng før lille søster kommer for vi trenger senga til henne.
Jeg var sikker på at vi måtte opp utallige ganger for å legge han tilbake i sengen, men har vært oppe en gang og da satt han i senga og var tørst... Fikk drikke og etter det så sovnet han[:)][:)][:)]
utrloig at det skulle være så enkelt første gangen..Håper bare han ikke detter ut for den kanten som følgte med senga var ikke så høy så han kan faktisk rulle ut , men jeg får legge noe forand på gulvet så ikke han får så vondt i allefall.
 
Blei langt dette men måtte bare skryte litt av kommende storebror[:)][:)]
 
vi har tenkt samme tanke... mulig han får en seng i 2 års gave som er nå 25 mars...[:)] greit å slippe to sprinkelsenger.. værtfall siden storebror ikke kommer til å bruke den så mye lenger uansett... håper også på bleieslutt til sommeren for å slippe å ha to bleieunger... hadde vært deilig..[:)] super tid å prøve å slutte med bleier da når det er godt å varmt i været...[:)]
 
Så fint at det har gått bra med annen type seg. Lover bra[:)]
Vi skal også bytte seng til storebror.
 
ORIGINAL: KristineF

vi har tenkt samme tanke... mulig han får en seng i 2 års gave som er nå 25 mars...[:)] greit å slippe to sprinkelsenger.. værtfall siden storebror ikke kommer til å bruke den så mye lenger uansett... håper også på bleieslutt til sommeren for å slippe å ha to bleieunger... hadde vært deilig..[:)] super tid å prøve å slutte med bleier da når det er godt å varmt i været...[:)]

 
Vi skal også prøve med bleie slutt til sommeren.. Han er stadig å tisser i potta, men vi har ikke giddi å gått ordentlig inn i oppgaven ennå...Lettere når det er varmt i været[;)]
 
Så stas da[:D]
Deilig at det gikk så greit da. Håper han ikke detter ut[;)]
 
Back
Topp