I dag så fjernet vi den ene siden i sprinkelsenga så han kan gå inn og ut av sengen selv[:)]
Må si at jeg var veldig spent på dette. Vi vil at han skal bli vandt til å sove i stor seng før lille søster kommer for vi trenger senga til henne.
Jeg var sikker på at vi måtte opp utallige ganger for å legge han tilbake i sengen, men har vært oppe en gang og da satt han i senga og var tørst... Fikk drikke og etter det så sovnet han[:)][:)][:)]
utrloig at det skulle være så enkelt første gangen..Håper bare han ikke detter ut for den kanten som følgte med senga var ikke så høy så han kan faktisk rulle ut , men jeg får legge noe forand på gulvet så ikke han får så vondt i allefall.
Blei langt dette men måtte bare skryte litt av kommende storebror[:)][:)]
Må si at jeg var veldig spent på dette. Vi vil at han skal bli vandt til å sove i stor seng før lille søster kommer for vi trenger senga til henne.
Jeg var sikker på at vi måtte opp utallige ganger for å legge han tilbake i sengen, men har vært oppe en gang og da satt han i senga og var tørst... Fikk drikke og etter det så sovnet han[:)][:)][:)]
utrloig at det skulle være så enkelt første gangen..Håper bare han ikke detter ut for den kanten som følgte med senga var ikke så høy så han kan faktisk rulle ut , men jeg får legge noe forand på gulvet så ikke han får så vondt i allefall.
Blei langt dette men måtte bare skryte litt av kommende storebror[:)][:)]