Stoler du på PVR dekoderen din?

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Hvilken har du isåfall?
Oppdaga nettopp at altibox ikke har tatt opp hverken åndenes makt, alt for norge eller jakten på kjærligheten. :( altibox dekoder. Fra før har jeg elendig erfaring med rikstv.

Etter 5 år som selger i elektrobransjen, har eg lært 1 ting; Aldri stol på noe elektronikk!! ;) (men har aldri hatt problemer med pvr faktisk, brukt rikstv, canal digital, viasat og telenor fiber) ;)

Etter 5 år som selger i elektrobransjen, har eg lært 1 ting; Aldri stol på noe elektronikk!! ;) (men har aldri hatt problemer med pvr faktisk, brukt rikstv, canal digital, viasat og telenor fiber) ;)
Nei, er nok veldig lurt det! Utrolig irriterende iallefall, de er jo ikke akkurat gratis. Og denne er helt ny, og tar bare opp rett under halvparten av det den skal. :P

Nei, er nok veldig lurt det! Utrolig irriterende iallefall, de er jo ikke akkurat gratis. Og denne er helt ny, og tar bare opp rett under halvparten av det den skal. :p

Da må du huske å klage med ei gong. :)
Har ikkje tall på hvor mange "jammen, den har vært slik siden eg kjøpte den"-klager eg har fått når noen kom å klaget etter at garantien var gått ut. ;)

Da må du huske å klage med ei gong. :)
Har ikkje tall på hvor mange "jammen, den har vært slik siden eg kjøpte den"-klager eg har fått når noen kom å klaget etter at garantien var gått ut. ;)
Skal gjøre det! Kan tenke meg det er irriterende for dere som jobber med det, ja!

Æsj så kjedelig når sånt skjer! :eek:

Get er ganske plettfri. Kun oppleves avvik en gang og da var det strømbrudd :rolleyes: jeg ser jo aldri på tv når programmet går, for er bare er par ting jeg vil ha med meg uansett og da tar jeg opp:P så litt avhengig av pvr ja!

Vi har fra canaldigital, en gammel modell, å den er ikke alltid den tar opp det den skal. Mannen har den nyeste modellen, å den er knallkjekk! Aldri hørt han har klaget over at den ikke tar opp det den skal.

Æsj så kjedelig når sånt skjer! :eek:

Get er ganske plettfri. Kun oppleves avvik en gang og da var det strømbrudd :rolleyes: jeg ser jo aldri på tv når programmet går, for er bare er par ting jeg vil ha med meg uansett og da tar jeg opp:P så litt avhengig av pvr ja!
Ja, blir jo illsint her! Ser aldri tv jeg heller når det går, klarer aldri å huske på det. Og synes jeg faktisk burde kunne stole LITT på at den tar opp iallefall 50 prosent eller mer av det den får beskjed om. :p
Mannen har kundenr på sin mail, skal ringe eller sende mail til dem så fort jeg får kundenr!

Nope. Noen ganger kutter den når programmet er nesten ferdig eller startr 5 min for sent..

Har RiksTV, og det er ikke alltid den har tatt opp nei:( men da har den stort sett hengt seg litt opp, så må ut med kontakten litt så funker det. Men det som irriterer meg minst like mye er at når jeg stopper å se på et opptak, imens den tar opp noe annet så klikker den helt! Så da er det ut med kontakten igjen, og da blir jo det opptaket som driver på ødelagt. Grrrrr..

Absolutt ikke. Har hatt fra viasat, riks-tv og canal digial og det har vært tull med samtlige

Brukt både canal digital (kabel) og get, og fornøyd med begge.

Canal Digital sin er hakket bedre mtp programvare og lure løsninger.

Haha, er enig med deg! Jeg har nok noe innebygd som gjør at det meste elektronikk fungerer dårlig rundt meg :p så stoler ikke på noe :p

Nei, sa opp tv abbonementet for flere år siden. Betaler for Tv2 Sumo og Dplay og sparer masse penger. :)

Vi har ikke hatt trøbbel med canal digital sin te-we-boks. Der legger de fleste programmer seg i ukesarkivet sånn at man ikke er avhengig av å måtte ta opp ;-)

Vi har altibox og har hatt problemer med dette. Det som er tror jeg er at de som legger inn programmene i tv-guiden der du tar opp ikke alltid setter det inn likt, så da må man sette på flere opptak om du skjønner meg? Jeg har på noen programmer 3 serieopptak stående fordi den ikke tar opp alt, men da har det gått. Mæ bare følge med litt nøye de første ukene;) evt bruke appen til altibox og sjekke om opptakene er på der er også fort gjort:)

Back
Topp