Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, er nok veldig lurt det! Utrolig irriterende iallefall, de er jo ikke akkurat gratis. Og denne er helt ny, og tar bare opp rett under halvparten av det den skal.Etter 5 år som selger i elektrobransjen, har eg lært 1 ting; Aldri stol på noe elektronikk!!(men har aldri hatt problemer med pvr faktisk, brukt rikstv, canal digital, viasat og telenor fiber)
![]()
Nei, er nok veldig lurt det! Utrolig irriterende iallefall, de er jo ikke akkurat gratis. Og denne er helt ny, og tar bare opp rett under halvparten av det den skal.![]()
Skal gjøre det! Kan tenke meg det er irriterende for dere som jobber med det, ja!Da må du huske å klage med ei gong.
Har ikkje tall på hvor mange "jammen, den har vært slik siden eg kjøpte den"-klager eg har fått når noen kom å klaget etter at garantien var gått ut.![]()
Ja, blir jo illsint her! Ser aldri tv jeg heller når det går, klarer aldri å huske på det. Og synes jeg faktisk burde kunne stole LITT på at den tar opp iallefall 50 prosent eller mer av det den får beskjed om.Æsj så kjedelig når sånt skjer!
Get er ganske plettfri. Kun oppleves avvik en gang og da var det strømbruddjeg ser jo aldri på tv når programmet går, for er bare er par ting jeg vil ha med meg uansett og da tar jeg opp
så litt avhengig av pvr ja!
Har Viasat sin og den tar opp det jeg ber den om![]()
Haha, er enig med deg! Jeg har nok noe innebygd som gjør at det meste elektronikk fungerer dårlig rundt megEtter 5 år som selger i elektrobransjen, har eg lært 1 ting; Aldri stol på noe elektronikk!!(men har aldri hatt problemer med pvr faktisk, brukt rikstv, canal digital, viasat og telenor fiber)
![]()