Stoler du på kjønnet du får på OUL?

Jeg har kjøpt mye blått så håper tul stemmer, får det vel bekreftet på oul nå neste uke. Men det kan vel kanskje være at det er lettere å se "tuten" på gutter enn å bekrefte jente tidlig i svangerskapet?

Var på oul i går, og hun pekte på kjønnsleppene, både innvendige og utvendige. Så her var det ingen tvil [emoji16] jeg spurte om det var helt sikkert, og da sa hun med litt glimt i øyet at "ja, hvis ikke hadde det vært stusselig stelt her!" [emoji23]

Ja. Det gjør jeg! :-) Var på oul idag, og der var det absolutt ingen tvil. Vi får gutt nummer to! Stor stas! :D

Ja, jeg stoler på ordinær ultralyd. Særlig siden vi var på privat ultralyd med en annen jordmor, og begge jordmødrene har sagt uavhengig av hverandre at de er sikre på at det blir jente. Det vil si, begge presiserte at det går aldri an å være 100 prosent sikre, men når de sier det, stoler jeg bare enda mer på dem.

Ja, jeg stoler på ordinær ultralyd. Særlig siden vi var på privat ultralyd med en annen jordmor, og begge jordmødrene har sagt uavhengig av hverandre at de er sikre på at det blir jente. Det vil si, begge presiserte at det går aldri an å være 100 prosent sikre, men når de sier det, stoler jeg bare enda mer på dem.

Ja skjønner. Jeg stoler også på at jeg har jenta i magen nå! Har hatt en til ultralyd hvor jeg ikke nevnte at jeg visste kjønn. Hun sa jente hun også. Så nååå slår jeg meg til ro med det![emoji16][emoji1317]

Nå har ikke vi vært på ultralyd enda så jeg vet ikke hva det blir i det hele tatt. Men sist jeg var gravid så vi det VEELDIG tydelig at det var en gutt inni magen :)

Her velger vi å stole på kjønnet! Veldig tydelig en gutt på OUL i går [emoji4][emoji173]️ forrige gang fikk vi beskjed om at det var ei jente, og ut kom ei jente. Tror at når de virker sikre på kjønn så stemmer det som regel?

Men så hører man jo historier hvor det er blitt tatt feil og.. det skjer ikke så ofte har jeg inntrykk av da [emoji4]

Ja, for hos meg var det ikke noe tvil engang.
1047712cb85dc8defe04b9f188839f1c.jpg

Så tydelig streker mellom beina fra flere vinkler og på to ul så stoler på det. Men er forbredt på at det er en liten sjanse for at det er feil. Da blir det en del rosa klær den første tiden[emoji6]

Back
Topp