Stoler dere på...,.,

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
.....det de sier ang kjønn på tidlig UL?
Har hørt om flere som har fått vite på tidlig UL at det er feks jente og fått vite på OUL at det er gutt, og motsatt :rolleyes:

Ikke helt. Tar det med en klype salt og kjøper ikke inn noe klær før oul :)

Jeg føler meg ganske sikker på at det er en gutt som gjemmer seg i magen min:-) har kjøpt et par blå bodyer, men venter til oul før vi handler noe mer - sånn for sikkerhetsskyld ;-)

Nei!
Ho som tokk på mæ, ville ikke si noe. Men jæ fikk ho alikevell til å gjette utifra det hun så.
Tar ikke det høytidlig, men blir moro å se om de sier det samme i uke 18 :)

Jm sa ho var 100% sikker,å vi fikk med bilde av noe som absolutt ser ut som en tissemann. Men jeg tør ikke stole på det likevel!kan jo væra fingre?? :p

Jeg tror legen hadde rett, men kjøper uansett ingenting før etter oul. Handlet ikke til de to første før etter oul heller, har masse med tid til å få alt på plass.

Nå skal ikke jeg på tidlig UL da, men tror ikke jeg ville stolt på det... Og stoler ikke helt på det de sier på OUL heller... Har jo flere eksempler på at man har fått beskjed om et kjønn og ut kommer motsatt... Kanskje spesielt hvis man får beskjed om jente...

Stoler på jm nok til at vi nå sier det til alle, men jeg skal på kontroll neste uke på sykehus og er nysgjerrig om de kommer frem til det samme :-)

Ja, men allikevel ikke helt.. Sier ikke med sikkerhet at det er jente før OL.

Stoler ikke helt på tidlig ul nei, men litt morsomt at hun syntes det så ut som en gutt og vi begge har en sterk følelse på at det er det det er :) Vi så også tydelig noe mellom beina, men det blir spennende å se på oul :D

Back
Topp