Stoler dere på graviditetstesten...

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
... eller drar dere til legen for å levere urinprøve i tillegg? Jeg har gjort det tidligere for å få en ekstra bekreftelse, men lurer på om jeg egentlig trenger det? Kanskje jeg bare venter til første svangerskapskontroll. Må uansett da den tidlig for å få henvisning til tidlig UL. Har en graviditetstest igjen, så blir å bruke den neste uke ;) Hva tror dere?

... eller drar dere til legen for å levere urinprøve i tillegg? Jeg har gjort det tidligere for å få en ekstra bekreftelse, men lurer på om jeg egentlig trenger det? Kanskje jeg bare venter til første svangerskapskontroll. Må uansett da den tidlig for å få henvisning til tidlig UL. Har en graviditetstest igjen, så blir å bruke den neste uke ;) Hva tror dere?

Hvorfor bruker man en g. test spør jeg om da, om man ikke stoler på den ;)

Jeg forstår ikke hvorfor så mange IKKE stoler på den og som da må teste mye.
Urinprøve leverer man uansett hos legen på første kontroll, så da ser de jo alt der :)

Så mitt svar er nei, du behøver ikke en tur til legen for ekstra bekreftelse ;)

Hvorfor bruker man en g. test spør jeg om da, om man ikke stoler på den ;)

Jeg forstår ikke hvorfor så mange IKKE stoler på den og som da må teste mye.
Urinprøve leverer man uansett hos legen på første kontroll, så da ser de jo alt der :)

Så mitt svar er nei, du behøver ikke en tur til legen for ekstra bekreftelse ;)
Jeg er helt enig. De testene man tar hjemme er like sikre som de man tar hos legen :)

Takk for svar :):Heartpink Jeg er jo enige med dere, men det er rart man er så usikker og aldri kan stole på at man faktisk er gravid :p

Testen de bruker hos legen er ganske like som de du får på butikken.

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Tatt en hjemmetest, og det holder for meg :) Formen og energinivået om dagen er en ekstra bekreftelse god nok for meg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da æ va hos legen, så sa dem at de testan vi kjøpe på apoteket e bedre enn demmes testa. For dem e visstnok gammeldags, de testan.

Så stol på testen din, for kan faktisk hende du får en negativ test hos legen:p

Da æ va hos legen, så sa dem at de testan vi kjøpe på apoteket e bedre enn demmes testa. For dem e visstnok gammeldags, de testan.

Så stol på testen din, for kan faktisk hende du får en negativ test hos legen:p
Såpass ja :p hehe. Da er det bare å tro på testen da ;)

❤ alle gode ting er tre ❤

jeg stoler på de som man tar hjemme, men jeg var hos legen og tok en bare for å komme inn i systemet:) Så måtte jeg uansett ha en prat :)

Ja værtfall et par uke til:p
Ho på labben sa at testan demmes registrere ikke HCG hvis det e under et nivå, huske ikke ka det va:)

E du langt på vei?:)
3+4 bare. Ikm er på lørdag, men testen var veldig positiv i dag ;) så blir å ta en ny test over helga tror jeg :p

Jeg er 11+3 og enda er det kun mannen og jeg som vet- ingen legetime enda... Men gravid er jeg- stolte på x antall gravidtester :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Jeg var hos legen i dag, og der sa hun på labben at hvis jeg hadde testet hjemme så var det ingen grunn til at de også skulle ta en test. Testene til hjemmebruk er omtrent som dem de bruker der, så hun sa det ikke var nødvendig ;) men, hun tok en "for syns skyld", og jeg er fortsatt gravid :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har holdt med hjemme testene :)

Ja like greit;) E du gravid, så e du jo det;) E det første eller tredje?:p
Tenke på sitatet du har "alle gode ting e tre":D

Det er første ;) Vi har derimot mistet to babyer det siste året, så dette er tredje gangen med positiv test og forhåpentligvis klamrer babyen seg fast helt til april ❤

Alle var så positive, så kanskje litt dumt at jeg kommenterer ;) Men grunnen til at jeg vil til legen og ta UL er for og det at det er liv der. Jeg bet jeg er gravid (etter hjemmetest), men jeg vet ikke hvorvidt hjertet slår. Det hender at utvikling stopper eller at den egentlig aldri begynner, selv om noe har festet seg der. Men, det skjer jo svært sjeldent da, ogat man er gravid er det ingen tvil om :) Så det går nok bra å vente også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Stoler på testen

Det er første ;) Vi har derimot mistet to babyer det siste året, så dette er tredje gangen med positiv test og forhåpentligvis klamrer babyen seg fast helt til april ❤

Åååh:( Nei gu kor trist da! Ska krysse fingran for at spiren sitt no da!:)

Back
Topp