Stoler dere heelt

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
på at det kommer til å bli det kjønnet dere har fått høre at det ser ut som?

Jeg har fått hørt at det ser ut som en liten jente 4-5 ganger nå, men er "redd" for at det skal komem en gutt, ettersom jeg har handlet ganske masse i rosa! haha stakkars gutt om han kommer til og jeg må kle han i kjole mens vi skal hjem fra sykhuset[8D][8D]  Vil jo male barnerommet osvosv! [;)]

Det første vi så på UL var utstyret..
Så er ganske så sikker på at det er en gutt [:D]

Hehehe! Vi har en heelt nøytral ullbody og strømpebukse som jeg tenker ha på gullet når vi skal hjem fra sykehuset -om ikke noe annet dukker opp nå senere..

Har bare fått høre 2 ganger at det så ut til å være ei lita jente: Jordmor på tidlig UL i uke 12 var rundt 80% sikker sa hun, ennå det var veldig tidlig å si noe.. og hun på ordinær UL sa det også, men følte liksom ikke at hun kjiket så godt etter...
Skulle det dukke opp en gutt likevel får vi bare spare kjolene og alt det rosa stæsjet til neste (eller den deretter, hehe?) tenker jeg! [:D] Kommer ikke til å male noe rom rosa helt ennå i allefall! Det får bli om snuppa spør etter det selv når hun kommer i den alderen....[;)]

da eg va på ul fikk me vite at d va ei jente..men eg føle meg ikje heilt sikker derfor håpe eg at eg blir sikkrere når me ska på 3D....har fått mye klær i rosa allerede og kjøpt selv..så da e d vel typisk at d e en liten prins inni meg som har spilt oss et puss..hehe...menmne e gla uansett ka eg får....blir jo fine gaver å gi vise seg at jenta ble gutt..hehe..

ORIGINAL: mammamilla

Sign[:)]

Nei, ikke helt...
Er nok mest sannsynlig en gutt i følge jordmora på ord. ul, men jeg er ikke 100% sikker jeg da (selv om jeg har guttemage[8|]). De trodde først det var jente i uke 12... Men nå skal vi på 3D om 2 uker så håper det endelige svaret kommer da [:)]

Har sett utstyret 3 ganger på ul og har det på bilde, så er temmelig sikker ja [8D][:D]

Fikk vite på UL at vi ventet gutt, men morkakeprøva fortalte det var ei lita jente :) Så er 100% sikker på jente [:)]

Jeg føler meg sikker, jordmora på ord. ul sa at det var gutt - og så gikk ho tilbake og så etter en gang til før ho avslutta undersøkelsen. Da fikk vi også bilde av "utstyret". Vi var på en ekstra Ul på Riksen noen uker etterpå. Ho spurte da om vi visste hva det blir, jeg svarte ja en gutt. Ho sa da; ja det er det jeg ser og! [:)] Så hvis det kommer en jente blir jeg veeldig overraska! hehe. har kjøpt endel lyseblått. Men tar det som det kommer!

Føler meg ganske så sikker[:D]
Fikk jo se slev at det var en gutt[8D] Og han tok ikke feil på kjønnet sist så[;)][:D]

Vi også [:D]
Litt domt vis det kommer en jente nå får sambo har tatovert alexsander på det venstre brystet[:-][:)]

Jeg fikk bilde av kjønnslepper i dag, så ja, stoler på det [8D]

ORIGINAL: Drømmeren

Sign[:)]

sign[;)]

Jeg har ikke fått høre at det ser ut som noen ting.... Jeg har SETT selv at det ER en jente [;)]

Jeg er 100% sikker på at jeg har en gutt i magen. Var ingen tvil på ultralyden.

De sier jo at det er veldig sjelden de tar feil når de sier det er en gutt. Kan være større mulighet for at det er feil når de sier jente, men tror det også er ganske sjelden egentlig. De har jo ganske bra utstyr etter hvert, og mange med god erfaring som utfører ultralydene.

jepp.. har fått bildet som TYDELIG  viser at vi får en liten gutt[:D][:D][;)] å der var ingen tvil[:D]

Ho var ganske sikker på ultralyden, ungen sprika med bena og ho så alt så jeg er sikker på at det er jente [:)]

ORIGINAL: loom

Fikk vite på UL at vi ventet gutt, men morkakeprøva fortalte det var ei lita jente :) Så er 100% sikker på jente [:)]

morkakeprøve?? hva det er for noe? er det vanlig å ta for å få vite kjønn??

er usikker selv.. sa gutt på ord.ul, men bildene var ganske dårlige.. så skal se en gang til på 3D ul om 1 uke.. gleder masse til det..
er ikke så veldig viktig hva som kommer, men kjekt å ha en viss peiling [:D]

ORIGINAL: Seadragn

Vi også [:D]
Litt domt vis det kommer en jente nå får sambo har tatovert alexsander på det venstre brystet[:-][:)]

oi det er ganske modig   :) håper det blir en liten guttebass da :)
hvis ikke får hun hete alexsandRA og bare få prøvd å juksa til den tatto'en.. hihi

Back
Topp