Stol :-)

Tripp trapp stol :)

Gode, gamle tripp trapp her også :) har ikke kjøpt newborn-setet enda da, siden vi foreløpig sjelden sitter ved kjøkkenbordet og spiser :P

Håper du har bøylen, de har så klart forandret designet så den passer ikke på stoler av nyere dato, irriterende :p

Vet det :p
Nei, har ikke bøulen, men kommer ikke til å bruke den før etter at bøylen ikke trengs :p
Bruker den andre først :)

Har en gammel tripptrapp med newborn sete. Har ikke bøylen da, så må finne på noe der.
Enten få meg en annen stol eller se om jeg kan få tak i bøylen.

Har tripp trapp, men tenker ikke bruke den med newbornseat. Her har vi lagt mini i babyrede på bordet om vi sitter på kjøkkenbord/spisebord - spiser dog oftest ved tven og da ligger han i sofaen.. :rolleyes:

Har en sånn billigstol fra ikea vi fikk, som funker godt :) greit å ha med seg når man reiser på besøk over tid. Tar liten plass. Ellers får vi også en godt brukt stokke stol fra søstra mi :)

Vi har stikke med newbornsete. Men bruker Ikea sin når de begynner å spise selv, da uten spisebrett. Synes de kommer for langt fra bordet med Stokke sin. Ikea sin kan skyves godt inntil slik at de små armene klarer å rekke bort til tallerken som står på bordet :) Og så får man dem gjerne gratis på finn og så er de enkle å rengjør (og tro meg, det trengs!).

Vi bruker bare vippestol nå. Kommer ikke til å bruke noe annet før han kan sitte selv.

Back
Topp