Stol/vognposer

Anniegirl83

Hestejente til hjerterota :-)
Junibarna 2015
Mulig dette er ett kjempedumt sp.mål, men ser mange nevner bilstolpose og vognpose. Men hvordan fungerer egentlig disse med sele? Er det hull for selene i posen til å bruke i en bilstol f.eks? Må de ha pose i bilstolen? Holder det ikke med ett teppe om de i hele tatt trenger det?

Ja, det er hull i posene slik at selene strammes rundt barnet inni der ;)

Vi har bare brukt pledd over, men da er man avhengig av å ha på litt mer klær. I posen trenger man ikke så mye ;)

Hull i vår pose, men har aldri brukt den i bil. Det blir alt for varmt. Har hatt over et pledd hvis det har vært kaldt når vi setter oss i bilen. Regner med å bruke hullene i sportsvogna, for der må selene på

Vil si at behovet for bilstolpose avhenger av når dere får baby og hvor mye dere kjører til vanlig :) Vi fikk vesla ifjor sommer, og trengte naturligvis ikkje pose da. Så har eg kjørt lite bil når eg har vært hjemme i perm, så da har det vært lite behov for noe pose. Har bare pakket på et teppe osv. Vi har også motor-/kupevarmer i bilen, så på kalde dager har vi slått på denne før vi skulle ut og kjøre slik at bilen var varm.

Hehe, takk alle for oppklarende svar ;-) har ikke sett så mye på disse posene så visste ikke at det var hull.. Vi venter junibarn, så tenkte at pose i bil må bli litt varmt uansett, selv om vi kan oppleve alle årstider selv da.. :-o

Man trenger ikke sånn pose. Et pledd over holder i lange baner. Og på sommeren trenger man ikke det heller.

For vår del var bilstolpose gull verdt, men nå fikk vi baby i januar og bor i iskalde nord :p Veldig greit å slippe å kle på ungen så mye når vi skulle ut.

Vi kjøpte en pose til bilstolen.
Vi brukte den to ganger før vi kjøpte oss varmer i bilen.

Den var egentlig gasnke praktisk og jeg tror hun koste seg nedi der, men jeg hadde ikke kjøpt den en gang til dersom jeg ikke bodde et sted hvor det var - 20 frem til mai. Da hadde jeg heller latt bilen stå på tomgang i 10 min mens den fikk varmet seg litt opp, og hatt et saueskinn i ryggen på bilstolen og et ullpledd over :)

Mulig dette er ett kjempedumt sp.mål, men ser mange nevner bilstolpose og vognpose. Men hvordan fungerer egentlig disse med sele? Er det hull for selene i posen til å bruke i en bilstol f.eks? Må de ha pose i bilstolen? Holder det ikke med ett teppe om de i hele tatt trenger det?

Hull for sele, og åpnes når barnet sitter i bilen. De må ikke, men kjempe deilig med pose når det er kjølig :) Pluss for at du kun trenger body og strømpebukse (helst ull) inni samt lue ;)

Har nok spart mange mødre og fedre for mye av- og påkledning :)

ImageUploadedByBV Forum1428005994.679065.jpg Voksi move er min favoritt :)

Back
Topp