Stol på barnerom

Snoopy

Betatt av forumet
Hei

Jeg er sikkert litt tidlig ute men lurte på om dere skal ha stol på barnerommet?
Tenkte på til amming og eventyrlesing[:D]

Ønsker gjerne tips om dere har funnet en stol som passer til dette.
Må vel si at rommet lillejenta vår skal ha ikke er så stort [;)]

dette er vårt store dilemma også, har leita lenge, men finner ingen stol! [:'(]

trenger tips og råd! [:D]

Kommer ikke til å ha noen stol på barnerommet.

Første tiden ligger babyen på rommet vårt og da ammer jeg liggende i sengen. Når jeg slutter med nattamming ca ved 6 mnd. flytter jeg babyen til eget rom og da er ikke behovet der for å sitte å amme heller.

men til eventyrlesning er det sikkert greit, men hvis rommet er lite ville jeg heller valgt å ha plass til lekehylle enn en stol.

vi kommer til å ha babyen på vårt rom så lenge jeg ammer om natten...

men når det er slutt så får lillingen eget rom, og heldigvis har vi et ganske stort rom som h*n skal flytte inn på, men er ikke begynt å tenke på hvordan rommet skal innredes ennå, foreløpig er det garderoben vår...[8D]

Blir ingen stol her heller. Men vi har en ekstra gjesteseng på barnerommet, så går ann å legge seg/sitte å amme der. Men regner nok med at minsten sover inne på vårt rom til nattamming er ferdig. Om jeg får til amming da! hehe.. har jo ikke noe erfaring akkuratt, men håper at jeg ammer da!
Men anbefaler finn.no. Mange fine lenestoler der som gis bort eller selges kjempebillig! Går ann å bare ha ett trekk over eller laken/teppe om fargen er feil liksom. Så trenger det ikke å koste så mye!

Her blir det at babyen sover på vårt rom til det er slutt med nattmat... Med Patrick så satte jeg meg av og til inn i stua og amma/gav flaske, da jeg ikke fikk til å ligge og amme samtidig.. Og da sovna jeg ikke. Har totalt angst for å sovne under mating da noen jeg kjenner mista babyen sin på den måten...[:(]

Jeg ammet kun i sengen, da hun sov inne hos oss så lenge jeg ammet så ingen stol her, er jo så mye enklere å ligge å amme sånn i halvsøvne! [8D].. [:)] Ikke forteller vi historier på senga heller så, no need her i huset [:)]

Blir ikke noen stol her, følte ikke vi hadde behov for det sist heller.
Jeg setter meg i soffaen eller så ligger jeg i senga [:)]
Men vi har en liten madrass på gulvet til eventyr/lek og moro, som har masse puter og bamser i seg.

Jeg ser for meg at å stå opp x antall ganger om natten for amming ikke blir aktuelt for meg, så den lille skal ligge på rom med oss til han blir litt større[:)]

Back
Topp