Stokkestoler

Vi har en brio gå- vogn eller hva de kalles fra jeg var liten. Og en trehjulssykkel som pappa skal fikse for oss :) en stund til det blir aktuelt, men veldig koselig!

Å, sånn brio gåvogn hadde småsøsknene mine, de er søte :) Topp med gjenbruk av ting som også har affeksjonsverdi!

Jeg fikk også beskjed om at newborn seat ikke passet til de gamle stolene, men jeg tenkte at jeg kunne jo prøve på min gamle stol fra 90 - tallet før jeg kjøpte ny og det var ikke noe problem det altså. Den sitter perfekt på og lille frøkna koser seg oppi der :)

Jeg fikk også beskjed om at newborn seat ikke passet til de gamle stolene, men jeg tenkte at jeg kunne jo prøve på min gamle stol fra 90 - tallet før jeg kjøpte ny og det var ikke noe problem det altså. Den sitter perfekt på og lille frøkna koser seg oppi der :)
Du får an nok nedpå ja, men går an i lås? Skal smekka på plass 2 tappa inn under ryggbjelken, sånn at da må tohåndsgrep til for å få da av igjen :)

Ja, jeg har min egen tripp trapp fra 80-tallet, har litt lyst å prøve å fikse så det passer med new born set :)
Jeg har min egen, født 87. New born setet henger godt på den, men viser ikke grønt da. Men er umulig at det skal falle av. Har ikke tenkt på at den ikke skal passe jeg. Trodde gjerne vi bare hadde gjort litt feil:)

Ble helt forvirret når jeg så samme profilbilde:p Jeg har gjort det samme med min stol fra da jeg var liten, sitter godt på den:)

Ja, jeg har min egen tripp trapp fra 80-tallet, har litt lyst å prøve å fikse så det passer med new born set :)
Datteren min har min gamle 80-talls tripp trapp stol. New born stolen passer oppå, men som noen kommenterte, så går den ikke i lås. Det betyr at du kan ikke løfte på den uten at den detter av, men det er helt ufarlig å la barnet sitte oppi. Da er jo kraften nedover og setet sitter som støpt :)

Jeg har min egen, født 87. New born setet henger godt på den, men viser ikke grønt da. Men er umulig at det skal falle av. Har ikke tenkt på at den ikke skal passe jeg. Trodde gjerne vi bare hadde gjort litt feil:)

Åh, så bra, da tror jeg vi skal ønske oss et sånt :) Jeg er født i juli 86, så tripp-trappen er vel fra 87 tenker jeg :)

tusen takk for svar og ellers mange nyttige innlegg :) Er det mye som må gjøres for at det skal sitte godt på en gammel Stokke-stol? Har min gamle som jeg brukte da jeg var liten, men er litt skeptisk på å ødelegge den:P men samtidig så blir den jo ikke brukt om ikke Sandra får den

Om jeg får lov å spørre, til hvilken eldre kan man bruke den newborn sette?

tusen takk for svar og ellers mange nyttige innlegg :) Er det mye som må gjøres for at det skal sitte godt på en gammel Stokke-stol? Har min gamle som jeg brukte da jeg var liten, men er litt skeptisk på å ødelegge den:P men samtidig så blir den jo ikke brukt om ikke Sandra får den
Ingenting må gjøres for at den skal sitte godt på. Men hvis du vil at den skal "gå i lås" - altså slik at du kan løfte hele tripp trapp stolen opp fra gulvet etter new born settet, da må du tukle med den. Men hvem gjør vel det?

Jeg har brukt det på stol fra tidlig 80-tallet :)

Beklager, men kanskje jeg har stilte/skrevet mitt spørsmål på feil måte..jeg mente eldre til babyen, hvor gammel max skal babyen bli for å bruke den newborn del? 6 månder?

Beklager, men kanskje jeg har stilte/skrevet mitt spørsmål på feil måte..jeg mente eldre til babyen, hvor gammel max skal babyen bli for å bruke den newborn del? 6 månder?
Sorry - min feil :) Vi brukte det fram til hun kunne sitte selv - ca 9 mnd. Da gikk vi over til bøyle. Men hun var ikke så stor, så mulig ikke alle kan bruke det like lenge?

Sorry - min feil :) Vi brukte det fram til hun kunne sitte selv - ca 9 mnd. Da gikk vi over til bøyle. Men hun var ikke så stor, så mulig ikke alle kan bruke det like lenge?

Newbornsete kan brukes til babyen veier 9 kilo :-)

Newborn setet til Stokke er fra 0-6 mnd, men om babyen ikke har vokst ut av det når den er 6 mnd, så er det vel bare og fortsette bruken...:)!

Back
Topp