Vi har en brio gå- vogn eller hva de kalles fra jeg var liten. Og en trehjulssykkel som pappa skal fikse for ossen stund til det blir aktuelt, men veldig koselig!
Å, sånn brio gåvogn hadde småsøsknene mine, de er søte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en brio gå- vogn eller hva de kalles fra jeg var liten. Og en trehjulssykkel som pappa skal fikse for ossen stund til det blir aktuelt, men veldig koselig!
Du får an nok nedpå ja, men går an i lås? Skal smekka på plass 2 tappa inn under ryggbjelken, sånn at da må tohåndsgrep til for å få da av igjenJeg fikk også beskjed om at newborn seat ikke passet til de gamle stolene, men jeg tenkte at jeg kunne jo prøve på min gamle stol fra 90 - tallet før jeg kjøpte ny og det var ikke noe problem det altså. Den sitter perfekt på og lille frøkna koser seg oppi der![]()
Jeg har min egen, født 87. New born setet henger godt på den, men viser ikke grønt da. Men er umulig at det skal falle av. Har ikke tenkt på at den ikke skal passe jeg. Trodde gjerne vi bare hadde gjort litt feilJa, jeg har min egen tripp trapp fra 80-tallet, har litt lyst å prøve å fikse så det passer med new born set![]()
Ble helt forvirret når jeg så samme profilbildeJeg fikk også beskjed om at newborn seat ikke passet til de gamle stolene, men jeg tenkte at jeg kunne jo prøve på min gamle stol fra 90 - tallet før jeg kjøpte ny og det var ikke noe problem det altså. Den sitter perfekt på og lille frøkna koser seg oppi der![]()
Datteren min har min gamle 80-talls tripp trapp stol. New born stolen passer oppå, men som noen kommenterte, så går den ikke i lås. Det betyr at du kan ikke løfte på den uten at den detter av, men det er helt ufarlig å la barnet sitte oppi. Da er jo kraften nedover og setet sitter som støptJa, jeg har min egen tripp trapp fra 80-tallet, har litt lyst å prøve å fikse så det passer med new born set![]()
Jeg har min egen, født 87. New born setet henger godt på den, men viser ikke grønt da. Men er umulig at det skal falle av. Har ikke tenkt på at den ikke skal passe jeg. Trodde gjerne vi bare hadde gjort litt feil![]()
Ingenting må gjøres for at den skal sitte godt på. Men hvis du vil at den skal "gå i lås" - altså slik at du kan løfte hele tripp trapp stolen opp fra gulvet etter new born settet, da må du tukle med den. Men hvem gjør vel det?tusen takk for svar og ellers mange nyttige innleggEr det mye som må gjøres for at det skal sitte godt på en gammel Stokke-stol? Har min gamle som jeg brukte da jeg var liten, men er litt skeptisk på å ødelegge den
men samtidig så blir den jo ikke brukt om ikke Sandra får den
Jeg har brukt det på stol fra tidlig 80-talletOm jeg får lov å spørre, til hvilken eldre kan man bruke den newborn sette?
Jeg har brukt det på stol fra tidlig 80-tallet![]()
Sorry - min feilBeklager, men kanskje jeg har stilte/skrevet mitt spørsmål på feil måte..jeg mente eldre til babyen, hvor gammel max skal babyen bli for å bruke den newborn del? 6 månder?
Beklager, men kanskje jeg har stilte/skrevet mitt spørsmål på feil måte..jeg mente eldre til babyen, hvor gammel max skal babyen bli for å bruke den newborn del? 6 månder?
Sorry - min feilVi brukte det fram til hun kunne sitte selv - ca 9 mnd. Da gikk vi over til bøyle. Men hun var ikke så stor, så mulig ikke alle kan bruke det like lenge?
Newborn setet til Stokke er fra 0-6 mnd, men om babyen ikke har vokst ut av det når den er 6 mnd, så er det vel bare og fortsette bruken...Beklager, men kanskje jeg har stilte/skrevet mitt spørsmål på feil måte..jeg mente eldre til babyen, hvor gammel max skal babyen bli for å bruke den newborn del? 6 månder?