Er det noen som vet om Newborn seat til stokkestoler passer på de gamle, eller om man må kjøpe helt ny stol? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Passer på stoler produsert etter 2002 tror jeg det er.
Signere herDe passer ikke til de gamle, men jeg fikk ett tips av en som jobber på barnevognhuset.
Går Ann og slipe litt der setet skal festes, så klarer man å klikke det på!
Da sitter setet like trygt som på de nye stolene.
2010 fikk jeg beskjed om. Da endret de stolene sine pga noe EU godkjenning eller noeJa, fra 2003 har jeg hørt.
2010 fikk jeg beskjed om. Da endret de stolene sine pga noe EU godkjenning eller noe
2007 og 2010 er ikke gamleSniker i fra september
Vi har to "gamle" tripp trapp stoler i fra 2007 og 2010. Newborn setet passer til begge to.Kjøpte ikke ny stol, siden vi har to i fra før.
Har brukt det veldig mye. Vesla trives så godt i det.![]()
Så bare noen hadde skrevet at de ble forandra etter 2010, men det stemmer ikke. Helt like..2007 og 2010 er ikke gamleGamle er fra før 2003.
Det stemmer.Ja, fra 2003 har jeg hørt.
Den passer ikke på den stolen vi har arvet, men vet ikke helt når den er fra. Fikk beskjed på butikken jeg kjøpte den på at den kun passet til stoler etter 2010. Men jeg vet ikke.Mulig de ikke har oppdatert nettsidene sine, men det står 2003 der:
http://www.stokke.com/no-no/faq-tripp-trapp.html
Da har jeg fått feil informasjon fra butikkenSå bare noen hadde skrevet at de ble forandra etter 2010, men det stemmer ikke. Helt like..![]()
Den passer ikke på den stolen vi har arvet, men vet ikke helt når den er fra. Fikk beskjed på butikken jeg kjøpte den på at den kun passet til stoler etter 2010. Men jeg vet ikke.
Har også hørt man kan lage et hakk for at den skal passe på eldre stoler![]()
Så koselig!Ja, jeg har min egen tripp trapp fra 80-tallet, har litt lyst å prøve å fikse så det passer med new born set![]()
Så koselig!![]()
Vi har en brio gå- vogn eller hva de kalles fra jeg var liten. Og en trehjulssykkel som pappa skal fikse for ossJaHar noen babyleker også, gleder meg til å ta de fram nå snart! Veldig glad for at mamma har tatt vare på ting
![]()