Stokkestoler

Fjelljenta

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Juligull2021
Er det noen som vet om Newborn seat til stokkestoler passer på de gamle, eller om man må kjøpe helt ny stol? :)

Kan brukes på gammel (ihvertfall de som kom før de nyeste, vet ikke hvordan de eldste er), festes bare på seteryggen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

De passer ikke til de gamle, men jeg fikk ett tips av en som jobber på barnevognhuset.
Går Ann og slipe litt der setet skal festes, så klarer man å klikke det på!
Da sitter setet like trygt som på de nye stolene.

Signerer veromommy. Skal gå an å slipe til et lite spor, så får man det til å passe.

De passer ikke til de gamle, men jeg fikk ett tips av en som jobber på barnevognhuset.
Går Ann og slipe litt der setet skal festes, så klarer man å klikke det på!
Da sitter setet like trygt som på de nye stolene.
Signere her :)

Tilbud på Stokke Tripp Trapp og New Born Seat hos Barnas Hus, vare ut neste veka :)

Sniker i fra september ;)
Vi har to "gamle" tripp trapp stoler i fra 2007 og 2010. Newborn setet passer til begge to. :) Kjøpte ikke ny stol, siden vi har to i fra før.
Har brukt det veldig mye. Vesla trives så godt i det. ;)

Sniker i fra september ;)
Vi har to "gamle" tripp trapp stoler i fra 2007 og 2010. Newborn setet passer til begge to. :) Kjøpte ikke ny stol, siden vi har to i fra før.
Har brukt det veldig mye. Vesla trives så godt i det. ;)
2007 og 2010 er ikke gamle :) Gamle er fra før 2003.

Så bare noen hadde skrevet at de ble forandra etter 2010, men det stemmer ikke. Helt like.. ;)
Da har jeg fått feil informasjon fra butikken :) Og stolen vi arvet må være fra før 2003.

Den passer ikke på den stolen vi har arvet, men vet ikke helt når den er fra. Fikk beskjed på butikken jeg kjøpte den på at den kun passet til stoler etter 2010. Men jeg vet ikke.

Har også hørt man kan lage et hakk for at den skal passe på eldre stoler :)

Ja, jeg har min egen tripp trapp fra 80-tallet, har litt lyst å prøve å fikse så det passer med new born set :)

Ja :) Har noen babyleker også, gleder meg til å ta de fram nå snart! Veldig glad for at mamma har tatt vare på ting :)
Vi har en brio gå- vogn eller hva de kalles fra jeg var liten. Og en trehjulssykkel som pappa skal fikse for oss :) en stund til det blir aktuelt, men veldig koselig!

Back
Topp