H heart Flørter med forumet 23 Feb 2014 #1 Hva synes dere om vognen Stokke Xplory? Noen som har hatt den? Noen fordeler og ulemper? Tenker på både utseende og til daglig bruk.
Hva synes dere om vognen Stokke Xplory? Noen som har hatt den? Noen fordeler og ulemper? Tenker på både utseende og til daglig bruk.
Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019 24 Feb 2014 #3 Liker crusie mye bedre, angrer nesten (bare nesten ) på at vi ikke kjøpte den heller
LilleBurugla ☆ En del av Juni-13 ☆ jentene i juni13 Tilgangsansvarlig VIP 24 Feb 2014 #5 Dem er fiiiine. Ingenting mere veit jeg om den