Stokke Xplory

heart

Flørter med forumet
Hva synes dere om vognen Stokke Xplory? Noen som har hatt den? Noen fordeler og ulemper? Tenker på både utseende og til daglig bruk.
 
Liker crusie mye bedre, angrer nesten (bare nesten :P ) på at vi ikke kjøpte den heller :)
 
Back
Topp