• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Stokke-vogn!!

ed

Glad i forumet
Ble heeeelt forhekset av nydelige og praktiske stokke scoot med izi go (besafe) i dag! Noen som har erfaring m den? Har emmaljunga duo i tillegg, så dette blir sånn lettvint-snartur-på-butikken osv..

ImageUploadedByBV Forum1367330090.649849.jpg

ImageUploadedByBV Forum1367330151.083146.jpg

Har ingen erfaring med denne vogn, men personlig syns jeg den ser teit ut. :p
Men den er jo sikkert praktisk, ser den overalt.

Hehe jah! :P Den ser litt teit ut.. Mn for bruksområdet mitt er den perfekt!! Superlett bilstol og hjulene tok bitteliten plass sammenslått. Da får det praktiske komme før det estetiske ;)

Hadde absolutt gått for den om jeg hadde fått lov av mannen til å kjøpe to vogner ;)
Jeg synes stokke er helt fantastisk å trille til sitt bruk, f.eks det du nevner butikkhandling men den duger jo ikke på f.eks utetur på norskt føre men ja... Til sitt bruk ;)

Vi skal ha tfk og på den kan man også fest bilstoler. :)

Sittedelen på den er for litt større, det er som en trille nesten. Har jo en god bag-vogn fra før, så håååper denne blir så smashing som jeg tror! :D

Akkurat den der stokkevognen så jo kjempesnedig ut! :) go for it!!
Den første stokkevognen syns jeg ser kjemperar ut, xplory(?), men vet flere som bor i by som har den og den er visst kjempepraktisk :)

Smaken er jo så forskjellig.. Jg falt pladask med en gang jg prøvde den <3 :p gleeeeder mg til å få dn i hus! Har jo nesten alt fra storebror - så gøy med no nytt også!!

Nå nærmer det seg litt a!! :D

Få de på butikken til å slå den sammen for deg, og se hvordan den er da. den er nemlig ganske lang sammenslått, tenker hvis du skal ha den i bil

Få de på butikken til å slå den sammen for deg, og se hvordan den er da. den er nemlig ganske lang sammenslått, tenker hvis du skal ha den i bil

Ja, hun i butikken viste oss. Det å bare ha med det lille, flate understellet, i tilegg til bilstolen selvfølgelig, er jo som en drøm! Sist lempa jg rundt på emmaljunga edge overalt, den tar jo hele bagasjerommet (på freelander2)!!

Mn hva tenkte du på lang da? Kanskje jg husker feil når jg tror den rakk til litt over knærne (...i høyde/lenge)? :/

Back
Topp